Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 612 ggr
chik
0

God Morgon 31/10.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söndag hela dagen!!

Bara fall det är någon som inte vet..

Ja i morgon går vi in i Nov månad.Huva mig vad det går fort..Tiden!!

Önskar er en bra söndag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

Hej Chik och alla andra Tungan ute

Ha en bra dag för det ska jag ha Skrattande /kram

Maria
0

Godmorgon allaGlad

/Maria

[Asta]
0

Godmorgon. Här är klockan fortfarande över nio, men alldeles strax är hon lite över åtta!

Idag blir det flyttlass till äldreboendet. Så vi har en jobbig dag framför oss. Jag avskyr flyttlass. Åtminstone när det är jag som ska bära dem.

Maria
0

Jag avskyr också flyttlass. Själva har vi flyttat ett antal gånger. Sonen har hittills flyttat tre gånger och alla andra vänner man har hjälpt genom åren…Suck.

Jag brukar ta hand om flyttstädningen. Av någon konstig anledning så tycker jag det är roligare att städa för andra och så är det så skönt att städa ett helt tomt hem.

/Maria

[Asta]
0

Sist lejde vi faktiskt bort flyttstädningen. Kostade en slant, men värt vartenda öre. Jag gillar nog aldrig att städa, men håller med om att det är betydligt bättre att städa om det är tomt.

Jag har också flyttat många gånger. Jag gillar i och för sig att flytta, men gillar inte själva flyttandet. Packa ner, packa upp och så bära, bära, bära. Vi snackar inte massor av möbler idag, men framförallt en soffa kommer att bli ganska jobbig att bära.

Ett par gånger har jag haft flyttfirma, det är när jag inte betalat själv utan fått det via jobbet och nedrans vad skönt det är!

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon soliga söndag och alla glada medlemmar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Godmorgon,

Det känns konstigt det här med tidsomställningen. Jag glömde såklart att ställa om klockan igår innan jag somnade. Fick göra det nu på morgonen. Så jag vaknade 9.15 och var utsövd, nej förlåt, 8.15 är det.

Särbon kommer idag, vi ska gå på en mässa i Uppsala som egentligen är 3 stycken: Antikmässa, Hantverksmässa och Hälsomässa. Blir väl som vanligt, jag hittar en massa grejer och köper det fast jag inte har plats.

Ha en bra dag!

MaMaMade
0

Morning töser…o grabbar så småningom, verkar det som! Glad

Ujuj, satt uppe sent igår…el tidigt idag, hur man nu ser på det. Sedan kom Minstan kl 3, mardröm. Hon hann med 2 svängar till på efternatten. Tänkte stiga upp strax efter Guben men så kom det en kurrhög som ville gosa på magen o så gick det som det gick.  Tur att klockan skulle ställas tillbaka inatt! Flört

Nu blir det strax en tass-prommis i gråvädret. Idag tar det emot ngt men jag vill ha in lite ris o annat pynt från skogen så det är bara att packa sig iväg. Ska bara äta upp min hälsosamma frukost; en balja te o sockerströdda ensaimadas…*host o harkel*. Skäms Skrattande

Önskar er alla en fin söndag! Kyss

[Spanaren]
0

#6 Tack för underbar film och fina ord Kyss och jag delar med mig av din film på min egen blogg också Flört

Tack Tungan ute

AnnL
0

Godmorgon!

En grå och disig dag men +10°

Blir brukshundsklubben idag sen ska jag jag göra en köttgryta som får dra tills imorgon då vi ska ha sambons barn o barnbarn ppå lunch.

Ha en skön söndag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Anders 50
0

God morgon!

Här är det +9, mulet och grått, men det blir säkert en bra söndag ändå!

Idag blir det minkjakt!

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

#9 SkrattandeKyss

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Sådär, då var vi hemma igen efter Sthlmsresan, skönt att komma hem och skönt att det fanns en timma extra idag. Nu kokar jag soppa på en spik, vi har börjat med söndagssoppa här. Enkelt och bra. Idag uppfinner jag en med Potatis, palsternacka, morot och lök.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#13 Jag har gjort 6 liter hederlig gammaldags köttsoppa idagGlad på tal om soppa. Jag blev så sugen för det var verkligen längesedan och det är riktigt "soppväder" i Göteborg.

Sedan har vi hunnit med en sväng på Ikea och så har jag gjort fiskpudding. Sonen har varit på besök och det är en sådan där mysig söndag idag tycker jagGlad

/Maria

[Sisa]
0

Hejsan!

Bara en natt kvar att jobba..sen några lediga dagar igen. Det känns bra!!

Hoppas Ni har en bra söndag!