God morgon 15 okt.
Fredag igen och veckoslutet ligger framför, många av er som jobbar är glada. Dottern längtar, då kan hon sova till 10.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hon ska dansa men
jag får inte igång henne.
Godmorgon Cristine o alla.
# 0 hon dansar så gott hon kan.
Vad det kan bli konstigt.
Var och köpte en dyr vår-höst o vinter dress i går för 1200 kr.. Har tänkt och funderat på det i flera veckor. Eftersom jag är ute i ur o skur o kyla med Silver så tyckte jag att det inte vore fel att investera i något som håller mig varm i alla väder.
Sen är jag på klubbmöte på brukshundsklubben ikväll där alla medlemmar får ett erbjudande om en betydligt bättre dress för 800 kr. plus tryck. som dessutom är vattentät. 
Så nu har jag pratat med mig själv sen jag gick o la mig och gick upp igen fram till nu, att jag ska försöka lämna tillbaka den dressen jag köpte i går.
Som det kan bli. 
Ha en skön o go fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#4 Nu ser jag att hon kommit igång.
Ja gå och lämna tillbaka den Ann, 400 är mycket.
Ibland är man för snabb.
#3 Ja det är det och ni ska ha en superbra helg.
Efter regn kommer solsken, här blir det också jättefint.
Jag önskar alla ett supertrevligt veckoslut.
Här är det också kallt. Det börjar kännas som min förhatliga årstid. Bara det inte blir snö lika länga som förra året.
Till helgen får vi nog sätta igång värmen i huset, idag är det 12 grader inne, då börjar det bli lite FÖR kallt.
God Morgon 
Hinner precis in och säga hej innan min sjukresetransport kommer. Ikväll gäller det att rota fram allt som ska med imorgon bitti när det är dags att gå ut i älgskogen. Slutstycke och ammunition är förstås viktigt och lätta att glömma, men det är mycket papper och väääldigt mycket kläder, speciellt för mig som åker fyrhjuling.
Godmorgon
Precis kommit in efter långrunda med vovven. Jag älskar verkligen min hund, men sååå skönt det hade varit med sovmorgon när man är ledig.
Fast kaffet smakar ännu godare efter rundan 

#2 Så föragligt Ann, hoppas det går att lämna tillbaka kläderna!
Ha en härlig fredag!
Zabelle
God morgon!
-5 grader i natt. Brrr…
Tur det är varmt innomhus 
Ha en riktigt fin Fredag!
Tittar in och säger Godmorgon.Har skussat ett av mina barnbarn till förskolan,och sonen till station han ska till Oslo i helgen.
Här är -2,2 gr.Men det blir nog en fin dag.solen tittar fram nu.
#8 Peter du får ha det bra i älgskogen i morgon,vad säger man hoppas du får skuta en älg
min dotter krockade med en älg tis kväll.Det gick bra för dotter med familj "änglavakt".bilen skrot, älgen fick dom av liva.
Ha en fortsatt bra fredag till er alla.
Godmorgon!
Hoppas ni har det bra alla.
Kallt var bara förnamnet… idag åkte min skogsmössa fram.
Godmorgon alla ni som redan varit här och ni som kommer under dagen.
Här är det en solig och vacker dag,jag sitter hemma och jobbar och ska sitta och titta ut på fåglarna ibland - och skrämma skator när det behövs.
Det blev sent igår kväll.Vi var på bio och såg filmen "hämnden", den var riktigt bra.
Ha en härlig dag i solskenet!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Kall morgon men vacker väder =) I helgen är det stor höstmarknad i Växjö, ska se om vi får tid att besöka den. Helgen är rätt uppbokad men bara med trevligheter!
#11 Men huvva, tur att det gick bra med familjen, en bil är ju ändå ersättlig!
Ha en finfin fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej alla!
Datorn tar tid så nu snabbar jag mig och säger bara att det är sol idag. Det är kallgrader och en härlig dag 
Ha en bra fredag/ kram
God middag
Åter inne efter en uppfriskande promenad. Strålande solsken men det märks att det har varit frost i natt. Det glittrade i gräset på skuggiga ställen och det låg is på vattenpölarna.
Nu ska vi röja skräp och köra till miljöstationen och sedan är det helg.
Önskar alla en mysig fredag! 

Då var det klart med mina kläder. Fick lämna tillbaks det. Egentligen är det bytesrätt som gäller, men killen i affären är jätte go och förstod min situation. Å så gott jag ska sova i natt. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
är det inte alltid minst 3 dagars öppetköp.
Men vad bra att du fick lämna tillbaka dressen.
Hoppas du kommer att trivas i den nya dressen.
fotsatt bra dag!
Det är otrolig vad lat jag är idag. Visst jag har dammat och städat.
Men det finns mer att göra.Ta bort en massa grejer som vi inte behöver o inte använder. Sen har jag en massa böcker. De vill jag ha kvar. Men var sjutton skall de vara
Sen borde jag stryka. Högen blir inte mindre för att jag glor på den
Var rädda om varandra
Gokväll!
Tyvärr så hann jag inte starta datorn i morse heller! Mycket annat som ska göras innan det är dags för älgskogen.
Och jaktgudinnan har lett mot oss även idag, det fyller på i slaktboden och det innebär att mycken tid går åt till att transportera älgar ur skogen.
Men tid har vi gott om, det är långt till sista januari!
Nya friska tag i morgon, vi har minst 7 älgar kvar på tilldelningen.
Trevlig fredagskväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Sista januari?????
Inte får väl en skjuten älg ligga tills 31/1? Förklara… !
Grattis till lyckad älgjakt. Här funderar jag på när arrendatorn skall ta majsen. Då blir det nog vildsvinsjakt. . Vore gott när de gjort det. Vildsvinen är bara 20 meter från uthusen och bökar.
Var rädda om varandra
Skickar dig en leende jaktgudinna för lyckad jakt i morgon Anders 

#24 Har du ingen med lite mer kött på benen? Hon såg lite klen ut! 
Puman och chik
Tar det från början så ni hänger med! 
I och med att det fyllde på i slaktboden (sköts många älgar) så tog det tid att forsla hem dem. Då hann vi alltså inte med att jaga fler under tiden som vi körde hem älgar.
Men eftersom vi får skjuta älgar ända tills sista januari så stressar vi inte!
Jag kanske var lite otydlig! 
Frid!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
jamen hon Diana (jaktens gudinna) var ju lite anorektisk, men fyn så snygg ändå 
#25 Tack för förklaringen Anders, nu vet jag mycket mer! Kul att lära sig något nytt!