Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 859 ggr
Cristine
0

God morgon den 7 okt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så förvånad jag blir av att vara först på plan!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Här var vi sega idag, så här sitter jag med gröten framför mig  och fort ska det gå! Ute regnar det, de kanske behövs på mina lökar som jag satt.

Ut och låt dig fångas av dagen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Idag var det mörkt och ruggigt ute när jag körde till jobbet, men det ljusnar väl så småningom.

I eftermiddag ska jag till företagshälsovården och höra om det finns något att göra åt min onda axel och nacke. Det börjar bli problem att köra bil, kan snart inte vrida alls på huvudet.

Ha den bra dag allihop!

Zabelle   

nillanb
0

Godmorgon i regnet allesammansCool

[GunillaF]
0

God morgon!

Ååå vad trött jag är idag!

Måste hämta en till mugg kaffe!

Ha en bra dag!Glad

Elpida
0

God morgon!

Mörkt och regnigt att kliva upp idag, fortfarande rätt mörkt ute faktiskt "/

Inte lika råkallt som igår, men lite värmande thé blir det dock!

#2 Låter inget vidare Zabelle, hoppas du får hjälp!

Ha en fin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
0

Morrn, morrn!

Ledig idag men ska jobba hårt här hemma istället, det behövs! Töserna är ivägskickade till skolan, finaste (nästan) kläderna o ovanligt finkammade; skolfoto idag. Synd bara att de hinner rufsa om sig innan det är dags. Har iaf bett Minstans fröken att se till att tösen känner sig väl till mods, hon kan bli lite blyg o trulig ibland. Vi har inte haft råd att fota henne "på riktigt" o hon har varit lite ledsen över att vi inte har ngt porträttfoto av henne i huset, så nu håller vi tummarna för att hon slappnar av o ser precis så glad o söt som hon brukar vara här hemma! Kyss

Idag skall det rensas i alla högar som ligger framme, dammtorkas o sys  en duk + en gardinkappa. Har inte orkat med huset men ska jag klara hösten med humöret någorlunda i topp måste det röjas. Får dessutom Guben jobb måste allt finnas på sin plats (vilket alla i det här huset har lite svårt för). Vi får främmande på lördag så naturligtvis vill man ha lite ordnat då iaf…å andra sidan är det flygstrejk så h*n kanske inte kommer sig hit…Obestämd

Ha en fin dag sålänge…tittar in lite senare! Glad

[Asta]
0

Här är det också grått och regnigt. Sover lite dåligt nu för tiden så det är en kamp att stiga upp på morgonen.

Bokade konsertbiljetter igår, för första gången på länge. Kändes bra. Missar alltid när allting händer annars.

Anders 50
0

Godmorgon!

Regn här också, riktigt höstväder.

Kommer fortfarande inte in på LK:s hemsida utan får gå via någon annan sajt och klicka på en tråd i mina inlägg. Är där tomt så kommer jag inte in!  Skrikandes

Ha det bra i regnet!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

God dagens.

Att du är först Cristine är ju inte så konstigt.Du har la kontakter på o komma inSkrattande.

Säger som du 890 kom hit genom kattforumet!!! Men det tar väl sin tid o få ordning på Forumet.

Gunilla!!!Inte vara tröttGråter

Regnar gör det här med…

zabelle..Du är nog lite sliten i den axen.sjukgymnastik eller inte göra något alls..Hoppas att du får bra hjälp.

maMa.Hoppas att fotot blir så att tösen blir nöjd…

Önskar er alla en bra dag…

O Le!!!!!Du vet aldrig när du blir fotad…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

chik

Jag körde ett städprogram som heter CCleaner, det tar bort alla skräpfiler och webbhistorik och det går snabbt.

Sen funkade det!

Det programmet rekommenderas!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Grått och blåååsigt som vanligt och nu kom regnet Flört

#2 Lycka till hos doktorn Kyss

Ja, det finns mycket att göra idag … både nyttosaker och roliga saker … det är kul att leva *ler*

/kram

[peter54]
0

God FM Glad

Här har det regnat och blåst halv storm hela natten och det fortsätter än så länge på samma sätt.

Bergspuman
0

Godmorgon,

I Uppsala var det mulet och ett konstigt ljus, märkte jag när vi steg ut genom porten. Nu är alla trädens löv så gula att den gula färgen liksom fäller ut i himlen och får den att se soldisig ut!

I Enköping regnar det katter och hundar…

Träning ikväll…

Annars inget särskilt.

Ha det!

AnnL
0

Godmorgon!

Här är det grått o regningt.

Skulle klippt gräs idag hos en kompis, men det blir det då inget av med i detta vädret. Får bli en lugn hemma dag. Får sortera lite i frysarna då jag ska få hem ett halvt vildsvin på söndag. Tungan ute

Lite rallylydnads träning i kväll om vädret tillåter.

# 2 Tänker på dig i eftermiddag hos företagshälsovården. Hoppas dom kan göra något åt ditt onda. Kyss

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Anders.

Får be någon sambon eller sonen gör något.Själv så är jag bara kunnig på o komma in o byta sida..O jag nöjer mig med det.Vill ju att fam skall hållas sysel satta när dom är hemma. Så det blir en fin grej för dom o pyssla med Tackar för tipset.

[MargaretaA]
0

god förmiddag

här regnar det också av bara den så det blir inte någon lång skogspromenad i dag om det inte slutar snart. Mina hundar gillar inte alls att bli blöta Oskyldig

ha en bra dag alla! Glad

[Asta]
0

chik - vad har du för webläsare?

Elpida
0

#10 Tackar oxå för tipset, det kan ju aldrig vara fel att städa lite då och då….

"Du har alltid två val"

[Sisa]
0

Hej och Godmiddag!

Mycket har jag runtomkring mej just nu, och inte lika mycket datatid som jag brukar ha! Jag hoppas ni inte glömmer bort mej…

Regnar gör det här och jag ska jobba ikväll…igen!!!

Ha en fortsatt bra dag alla! Kyss

Elpida
0

#19 Klart vi inte glömmer bort dig Sisa-gumman! <3

"Du har alltid två val"

[Sisa]
0

# 20

Tack…jag blir lite orolig då jag inte har så mycket tid för Er!  Men, jag tänker på Er ofta…Glad

[MargaretaA]
0

Sisavännen inte glömmer vi bort dig så fort Glad

AnnL
0

Dig kan man väl aldrig glömma bort Sisa. Kyss

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

MaMaMade
0

Tjojoooo!

Pojkar! Någon nämde en öl i ett tidigare inlägg som lät så god…tänkte testa en till lördagen…om vi nu får besök. *Lälp* som Minstan brukar säga! Glad

chik
0

Asta,Vet inte..kan inte dom där termernaSkäms.

Sisa.lilla du!!Tänker på dig..Kramizzzz

Anders 50
0

BEDARÖ bitter…heter den, MaMa!

"Pojkar"…tack för den! Flört

[peter54]
0

#25 Webläsaren är detsamma som det program du använder för att surfa. Det brukar vara Explorer, Safari, Firefox, eller något annat.

chik
0

Tack Peter..Firefox..Nu gäller det att jag kommer i håg."Webbläsare "

MaMaMade
0

Tackar för det Anders! O du…man är så gammal som man gör sig! Flört

/Tös som nosar uppemot 50 snart… Skrattande

Cristine
0

Nämen Sisa vad säger du?Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Blir så glad…ni är verkligen äkta vänner…Kyss

Maria
0

Fyy vilken dag, men nu är den gjord och avklaradGlad

/Maria