Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 912 ggr
Cristine
0

God morgon 28 sept.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*Så förvånad jag blir av att inte se någon morgontråd. Nåväl här sitter jag med kaffemugg och tre katter som alla vill upp i mitt knä, tänk om man kunde klona sig. Det vore väl inte så dumt..en upplaga tar hand om katterna medans en städar och ursprunget..jag alltså, sitter här.Tungan uteSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Solen skiner så härligt och korna lunkar på en bit härifrån. Ja, och så är det dags för gröt, igen.

Sen är det fullt upp så det är bäst att rusa.

Fånga dagen Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Cristine!!!God Morgon!!!Sitter här o kan se hur solen sakta tar sig upp vid horisonten, känns som det blir en vacker dag.Fast det är kalt ca 3+ o bara 18g varmt inne.Burrrr…

Så jag önskar er alla en fin dag där ute med vad ni nu gör…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Godmorgon alla pigga och gladaGlad

Idag är jag hemma från jobbet. Är vrålförkyld, så det får bli soffan och datanFlört

/Maria

[Spanaren]
0

Hej alla Tungan ute

Solen skiner och allt är så frostigt och vackert även denna morgon.

Krya på dig Bumleeboo Kyss

Ha en bra dag/ kram

[GunillaF]
0

God morgon.

Efter en frostig, kall och dimmig natt ser jag att solen kikar fram lite blygt. Nu är det riktig höst!

Ha det bra idag.

Anders 50
0

Gomorron!

Sol, +4 ute och +21 inne, men en attans kall vind om man sticker ut näsan!

Ska snart iväg till VC för lite provtagning och sedan väntas lite maskiner för att ta hand om 3:e skörden av gräset som ska rullas och plastas in.

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

God morgon!

En kylig men solig morgon!

Ska åka och göra den årliga vaccinationen på Silver idag. Sen blir det fika och promenad hos uppfödaren

# 3 Krya på dig Bumbleboo.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

Godmorgon

Nu är det "rattmuff" och vantar på. Vi hade 5 grader i morse så temperaturen börjar krypa ner här i södra delarna också.

#3 Krya på dig.

Zabelle   

solblomman47
0

Godmorgon alla!

I natt har vi haft vår första frostnatt det är vitt på taken o bilen har is på rutorna. Nu vill jag göra som björnen gå i ide o komma fram på våren.

Strålande solsken så dagen blir bra i allafall.

Ha det gott ni med. Flört

[peter54]
0

God Morgon Glad

Soligt och fint, men kallt, 6 grader och blåst. Luften är hög och klar, riktigt härligt ute. Nötskrikorna sitter och jamar i träden. De har dukat bord nu i vår ek, man kan säga att de har drabbats av "ollonfnatt".

De syns förstås inte, men de sitter i de här lönnarna vid vår infart och gör korta besök till eken för att hämta ett ekollon nu och då.

MaMaMade
0

Morrn!

En lugn morgon med fika framför TV:n, efter att ha skickat iväg töserna med skoltaxin. Kallt inatt, har inte kollat men säkerligen betydligt lägre temp än gårdagens -5 grader. Just nu ligger det o väger på nollan o frosten ligger kvar där det är skugga. Det märks i huset, känns utkylt o det känns gott att vi åkte o köpte pellets igår; Vattenfall ska få tugga fradga i vinter…har inte tänkt göda dem mer än nödvändigt! Skrikandes

Guben o Tassen är på en prommis, jag tänker ägna min energi åt att fortsätta med garderober o klädhögar. Först ska jag dock skiva o stoppa in älglever på tork i ugnen så vovvarna får lite "Liver and let Die"-godis i höst. Luktar lite skumt i huset under tiden men jag gillar lever så jag överlever…vad familjen tycker struntar jag i! Flört

Krya på dig bumbleboo o ha en fin dag allahopa! Kyss

[Asta]
0

Krya på dig Bumbleboo - alltid trist att vara sjuk.

Här har det nästan varit storm inatt. Åtminstone har det låtit så. Fortfarande friska vindar. Grå himmel. Har snart glömt hur en blå ser ut. Jag VET att jag har sett det någon gång, men minnet känns lite suddigt.

Räkningarna betalda, skönt, men trist.

Bergspuman
0

Godmorgon,

Njut av en dag i soffan Bumbleboo, fast det är trist att vara snuvig!

Här är det soligt men kyligt. Nog märks det att det är höst alltid. Kom på mig själv i morse med att tänka: varm tröja och handskar. Men jag är en sådan där som drar mig i det längsta för att klä på mig… Det är bara ca 3 veckor sedan jag mycket motvilligt började med strumpor igen!

Träning ikväll. Det småvärker här och var i kroppen, tror det är jobbstressen som börjar sätta sig igen, urs.

Maria
0

I ärlighetens namn känner jag mig bättre än vad jag låter och ser ut. Jag kan förstå att mina arbetskamrater inte vill ha mig i närheten.

/Maria

Elpida
0

God middag!

Rätt så okej dag här i småland, lite kyliga vindar men vi får ju se solen =).

Vantar på morgonen är ett måste, annars tar det halva dagen att få upp värmen ;-).

#10 Vilken härlig bild Peter, är det äkta gärdsgårdar jag ser bakom trädet? Det är inte många som kan den konsten längre! Tycker det är otroligt vackert!

Bumbleboo, krya på dig. Drick varmt och vila mycket =)

Nu är det dags att jobba lite till innan lunch!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Asta]
0

#14 - så där är det för mig också. När jag låter som värst brukar jag vara på bättringsvägen.

[peter54]
0

#15 Ja vi har gärdesgård mot vägen, ganska gles, men ändå riktig utan ståltråd och annat fusk.

Glad

Elpida
0

Min morfar var en hejare på att sätta gärdesgårdar, det finns knappt några vanliga stängsel och staket där ute! Det är ett kulturarv!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Maria
0

För mig är en gärdesgård eller "gärsgård" som vi säger här en mur av stenbumlingarFlört

/Maria

[peter54]
0

#19 Ja, en gärdesgård kan vara av sten också, men oftast är det störar eller slanor av spräckt/splintad gran. Alla säger nog "gärsgård", men ordet stavas "gärdesgård".

Glad