God morgon 24 september
oj oj vad klockan går redan över midnatt.
jag får vara först att säga godmorgon
Äntligen Fredag
hoppas alla vaknar opp till en fin fredag och en bra helg.
nu måste även jag försöka sova lite natti natti
Fredagsmorgonon-godmorgon!
Här sveper en tjock dimma kring huset. Korna står därute och försöker se vårt hus. Nu är det dags att sleva in gröten och fara iväg.
Måste fundera ut vad vi ska äta ikväll, vad vad vad?
Ut och njut av fredagen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn!
Se till att dra på dig "pesten" Gullenilla! Här börjar jag tänka på sängen vid 21-tiden numer…kanske inte somnar förrän vid 23 men har iaf legat o läst o vilat ett tag innan. (Vågar inte somna för tidigt för då måste jag def stiga upp kl 3 på morgonen o det blir sååå fel!)
Nu ska jag fräscha till mig lite o sedan iväg till jobbet. Viktig dag idag! Möte med kommunen ang fler h till min "dam" så håll tummarna att det går vägen. Skulle vara skönt att ha en dag till i stan o kunna släppa det övriga (iaf om Guben min får jobb). Det är jobbigt att ställa om sin personlighet flera ggr/v o assistentjobbet avskyr jag…blir lite mer som "inhopp" också o jag gillar inte att veta från v till v vilken dag o *om* jag ska jobba el inte…blir stressad av det.
*TGIF*…halsen känns bättre o *kanske* jag kan ta en liten slurk av vinflaskan som stått o väntat ett bra tag på mig, till kycklingpajen imorgon! *HURREY*!
Ha en fin dag hörrni! 
#3 Pesten? Vad är det du menar? Sjukdommen eller kallar du täcket för pesten?
#5 - visst är det lustigt. Först tycker man att det är skönt att få vara lite ensam, men det går ganska fort över. Och sedan är man ensam. När man är van att där ska vara någon.
God morgon!
Här är det också dimmigt idag, men det lovades uppklarning av väderspåmännen.
Ska iväg och proviantera nu, och sen ska jag åka en sväng och dela ut kantareller som jag plockade i går.
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Goder Morgon,
Jag seglar på något slags järnlady-våg just nu. Verkar inte bli trött eller utsjasad längre på mina träningspass, hur jag än bär mig åt. Och igår persade jag IGEN, på flera övningar.
Trots allt schabbel och strul på jobbet, ny organisation, förhatlig VD, osv. mår jag oförskämt bra för närvarande. Hoppas det håller i sig ett bra tag!
Ikväll vet jag inte heller vad jag ska äta. Men jag brukar åka och handla något gott (men som dock ryms i Viktväktarprogrammet) för kvällen. Ofta blir det färsk fisk eller lyxiga skaldjur.
Särbon kommer på söndag. Lördagen har jag helt för mig själv.
Igår ringde äntligen vitvarumontören, han kommer nästa fredag och slutför jobbet så då får jag till slut i ordning i lgh och gamla kylen kommer bort, och jag kan städa ordentligt!
Ha en fiiiiin fredag alla, med nära och kära och djur!
God morgon, idag hinner jag inte läsa vad ni skrivit det får bli på eftermiddagen..ska nu iväg och handla prylar till badrummet. Usch för att behöva ta sig ut i detta oväder. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Blir åter en solig o varm höstdag.
Silver är mycket piggare idag, så det verkar vara på rätt väg, o matte är genast betydligt gladare.
Han ska vaccineras på tisd. Och då kommer vi nog ta ett blodprov för att se att det inte är borelia han går och bär på.
Idag ska jag göra ordning bilen för vintern. Vaxning stå på programmet. Blir en heldag.
Ha en skön fredag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej!
Torphelg i helgen för att tvätta fönster med mera.
Har gått med i FB och nu tar det sådan tid *ler* men kan någon tipsa mig så att jag får bort alla mina svar i den egna och privata mejllådan (vill ha svaren enbart på FB).
/kram
Halloj
Ännu en underbar sensommardag med strålande sol och värme. Det brukar vara höst vid den här tiden, men den verkar inte vilja komma riktigt än 
I kväll firar vi gubbens födelsedag lite stillsamt eftersom han har jobbhelg framför sig.
ha en mysig fredag alla 

God eftermiddag!
Nu kan man snart börja räkna ner timmarna till hemgång =) Skönt med fredag och skönt med sol och värme!
Ikväll är det jag och de två yngsta tjejerna hemma, har lovat film och nachos med dipp =)
Peter vad roligt att familjen är på väg hem, blir ett kärt återseende kan jag tänka mig. En dag eller två har man väl längtat efter ibland - men där går nog smärtgränsen.
AnnL - vad skönt att Silver är piggare nu, det är så jobbigt när ens kamrater är sjuka och man inte riktigt vet vad som är fel!
Ha en redigt härlig fredag - vad ni än må ta er för!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God middag!
En riktigt härlig brittsommardag har vi här, ledig idag och har en del att fixa här hemma men känner att jag vill ut på en kort promenad igen.
Ha en riktigt härlig fredag allihopa!
Gunilla; det föll nog bort ett "inte" där i början…tänker fortare än vad fingrarna hinner med ibland…särskilt när tiden går o bussen inte väntar på mig. 
Vad roligt att Silver mår bättre; *hurrey*! 
Nu ska jag spana in TV-planeten o sedan lägga mig på soffan med kisse på maggen! Ha en fin kväll allahopa! 
#16 Hahahaha…jaa men då så! *Gapflabb*
Goderafton!
# 11 Så glad att Silver mår bättre! Kram till Silver från mej 
Hoppas ni alla haft en fin dag, och att ni nu har en skön kväll! Det är ju äntligen fredag. 
Kommer att vara borta härifrån några dagar nu…ska ju åka till Venedig imorgon…
Trevlig Helg och Ha en fin vecka!
Kramelikram från Sisa 
Sisa, ååå så härligt med resa till Venedig, ha det så jättegott och njut, njut njut!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 18 Silver är helt sig själv igen. Ha en riktigt skön o trevlig resa Sisa. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tack agge! Tack Ann! Självklart ska jag njuta…och åka gondol!