Hurra det är fredag!
Jag har shoppat en fin sjal, lila förstås, med rändere och ett par fina lillarandiga leggings. Sambon lagar maten och jag ska vila ut med ett glas vin och några nötter före maten 
Vad gör du?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har snart druckit två goda öl och sedan ska jag se ett avsnitt av Dexter. Har blivit helt såld på denna serie då vi fick säsong 1 av sonen.
Är nu inne på säsong 2.
/Maria
Tar ett glas vin och väntar på gubben. han är ute på kvällspromenix med hundarna och sedan ska vi äta fläskfilé 
Så lyxigt ni har det.. här sitter en annan stackare med omelett och heltorka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nämen Maggan. Här har vi precis ätit fläskfile och tagit varsitt glas vin. Okej.jag sitter här med det andra glaset. Omelett är inte dumt det heller Christine. Och torkan tar du igen en annan gång
Var rädda om varandra
Fläskfilé är gott. Omelett brukar jag äta till frukost 
Har just kommit hem från Estocolmo. Det blev tre färggranna senegalesiska armband shoppade! Var på Nordiska muséet och kollade in deras intressanta utställningar.
Nu ska jag dricka varm choklad och äta ostsmörgås! Veckans lilla lyx!
Och kl 21 ska jag kolla på film, antingen Pirates-filmen med Johnny Depp trots att jag sett den typ 3 ggr eller också Om en pojke med Hugh Grant (ääälskar hans precisa brittiska uttal).
Det blir min fredag! 
Åh, Johnny Depp
"Om en pojke" är också bra….
/Maria
Håller på med min andra Norrlands Guld, stark..inget ful-öl! 
Har precis skrivit rent protokollet från årsmötet med jaktlaget, kollat vad som hänt på Facebook, svarat på e-mail och annat smått o gott.
Och vid provianteringen i morse så slank det ner en smörgåstårta i vagnen, så den ska snart provsmakas! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Bra filmer.
Visst är det härligt med fredsg!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
En dyr fredag… 1700:- kostade mitt tandläkarbesök idag.
Men men.. tänder är bra att ha.
Vi har nyss ätit Flygande Jacob och nu blir det soffan och ett glas vin. Härligt när hela helgen ligger framför oss.
Zabelle

Låter som om ni har en riktigt mysig fredagkväll, härligt
japp. och nu är det ögongodis på TV

samma snyggingar i civila kläder 

Depp! *Mumma*! 
Tittar just nu men visst ser de mkt läckrare ut i de gammeldags kläderna!? Men hygienen på den tiden… 
Här bidde det lax till middag, med bulgurvete. Te i muggen, för tätt i bihålor o bröst för intag av ens en lättöl. Nåja, den som väntar på ngt gott… 
Trevlig fortsättning på kvällen!
Nja. Ingen av dem är min favvo. Bloom för vek i utseendet och Depp för … vet inte, men inte min smak i alla fall. Men Depp är en grymt bra skådis, det ska medges!
Bloom är en fjortis med allt för fagra ögon men jag gillar Keira o Johnny Depp är super! Han är otroligt bra på konstiga roller o jag tycker han varit stark som vågat sig på de roller han tagit. Utan hans personlighet hade nog inte filmerna blivit lika stora framgångar.