Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 794 ggr
[MargaretaA]
0

God morgon 9 sept

God morgon på er

oj då är jag först ute i dag?! Förvånad

Även denna dag ser ut att bli solig här så det är bara passa på att njuta.

Önskar er alla en fin torsdag Glad

GMLIfePleasure.gif God Morning Life image by cosharp

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon Maggan.Jag blev lika förvånad som du!!Maggan startar God Morgontråden.Det är ju kanon….

Önskar er alla en bra dag.

Här är det lite grått. men det kan ju ändras snabt till det bätre eller sämre.

Så gott folk. Ha de gött.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Morrn morrn och godmorgon på er Maggan och chik. Mulet här, men det kan nog bli sol under dagen. Idag ska flera av oss på jobbet på en "snabbresa" till Sthlm, eller rättare sagt Huddinge. vi åker buss från jobbet, äter lunch på något ställe och sen lyssnar vi på en föreläsning och sen hem igen, kl 17 ska vi vara hemma igen påstås det. Egentligen har jag inte tid att åka men får ta jobbet med mig poå bussen. Hoppas att det är en givande föreläsning.

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

God morgon Maggan och Chik!  God morgon alla!

Roligt att se dej hälsa in dagen Maggan!Skrattande

Säger som Chik att

Här är det lite grått men det kan ju ändras snabbt till det bättre eller sämre just nu ser man inte vad det blir.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Godmorgon

Vilka fina bilder ni bjuder på idag

För mig är det fredag idag, för sen är jag ledig 3 dagar Glad

Ha en bra dag allihop

Zabelle   

chik
0

zabelle!!! FredagFörvånad Har ni två Fredagar i Skåne??

En får ju fråga, Annars får man ju inget veta…….

"För söker skoja till det så här på morgonen""

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

#1, 3

det kommer nog tyvärr inte att bli någon vana. Jag är alldeles för morgontrött för det… Skäms

[GunillaF]
0

God morgon!

Sölen skiner, jag har börjat dagen med att få massage och nu ska jag jobba!

Ha det gott idag!Glad

zabelle
0

#5 Tungan ute Ja Chik,jag har 2 fredagar denna veckan. Känns i alla fall fredag eftersom jag är ledig i morgon.

Fast jag kom just på att jag ska till tandläkaren i morgon och laga en sprucken tand Gråter Har panik bara vid tanken på tandläkare så jag hade förträngt det.

Zabelle   

AnnL
0

Godmorgon!

Härliga bilder.

Solen börjar titta fram så det blir nog ytterligare en fin dag.

# 8 Ska tänka på dig imorgon Zabelle. Tycker inte heller om tandborraren. Gråter

Blev sent igår. Åkte till en kompis och vi spela rummy til kl. ett i natt.

Skogen och åka o handla är vad jag ska göra idag.

Ha en bra dag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Spanaren]
0

Hej!

Sitter här svettig efter 2x2 prommisar med olika hundar i höstsolen.

/kram

Bergspuman
0

Godmorgon!

Solen skiner här i Uppsala. Jag har just vaknat. Eller rättare, för 30 minuter sedan men det tar tid att stiga upp till ytan..

Kylen står i vardagsrummet och fyller sin funktion.

Jag får fundera vidare hur jag ska lösa det där djäkla problemet. Kanske kalla in exet, han är händig Glad.

Idag har jag gymträning igen, ska bli skönt. Jag har blivit otroligt mycket bättre i ryggen sedan jag började med den, och det har att göra med en specifik övning jag får göra, just för ryggen.

Man ska ligga på mage på golvet och föra armarna från huvudet och ner till ryggslutet i en båge, likt en vindrutetorkar-rörelse, med en lätt vikt i händerna. Man skiftar vikten från den ena till den andra handen vid ryggslutet. Den är jobbigare än vad man kan tro, rejält jobbig! Men den är perfekt för min rygg.

Ha en skön dag!

[peter54]
0

God Förmiddag Glad

Jag har varit igång sedan kl 6, men har inte haft tid att vara vid datorn. Frugan är hemma sjuk och jag har styrt med det ena och det andra här hemma.

Nu har vi ordentligt varmvatten igen, men vi är 12-13 tusen kr fattigare på kuppen.

Tyst

Anders 50
0

God förmiddag!

Solen skiner och det blåser halv storm, börjar bli torrt i skogen, kantarellerna torkar och växer dåligt.

Snart gnäller man för att det inte regnar…

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Bergspuman
0

#12 Aj aj aj!

Ja vi kan konstatera att brakar någon stor maskin i hemmet, springer tusingarna iväg som om de hade eld i baken!

Toyan
0

God förmiddag!

Fina bilder ni lagt in, piggar upp, får verkligen lust att gå ut i skogen när jag ser din fina bild AndersGlad

Usch ja, dyrt blir det när såna saker går sönder Peter.

Krya på dig-hälsningar till din fru.

Är hemma från jobbet idag med och vilar men i morgon måste jag ut och helghandla.

Ha en fin dag allihopa!

evrekaw
0

God förmiddag!

Fortfarande samma härliga höstväder - sol!Skrattande

Rättat undan alla mina diagnoser drygt 60 stycken, så jag känner mig rätt mör. Sedan återstår bara att lära sig alla nya namn…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[Sisa]
0

Godmiddag!

Solen tittade fram här en stund, så klart man passade på att njuta! Nu har den försvunnit bakom molnen, men mej gör det inte så mycket, eftersom jag snart ska åka till jobbet…

Fortsatt skön torsdag alla!  Glad

Elpida
0

God eftermiddag!

Stressigt som tusan på jobbet och mycket i görningen hemma. Skönt att titta in till er och läsa om er vardag!

Vad härligt att träningen hjälper Puman! Själv måste jag verkligen sätta igång med pilatesen på allvar!

Aj aj aj Peter, och jag som gnällde över att bilusligen kommer att kosta 5000 spänn…"/

Anders, ingen idé att klaga. För när det väl börjar regna så er det ju ingen hejd på det heller…;-)

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Cristine
0

Go'kväller på er! Här har det varit övervägande fint, så man har sprungit ut så fort solen tittat fram. När den går undan blir det kyligt, jag har börjat klippa buskar men får fortsätta i morgon.

Det finns ju att göra inne också…tyvärr.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

#13 Ja jag var i skogen en sväng idag och det är konstigt hur torrt det redan blivit med tanke på hur mycket vatten det kom i augusti.

Jag hittade bara halvruttna skräpsvampar och så såna här, de ser ju goda ut, men jag har hört att de inte är giftiga Flört