Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 2422 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 2 sept

Först igen.. det blir bara värre och värre den här  veckan Flört, jag har nyss börjat skyffla in gröten och ska åka iväg snart. Ikväll ska jag med på en avtackning som är i Noratrakten. Jag slipper köra bilen men måste försöka göra lite jobb efter vägen… och så tidigt imorgon igen.

Här är det vacker ute, solen skiner och det var fem grader på termometern.

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon Aggeelin och alla ni som kommer hit under dagen.

Solen skiner. När jag klev upp var det kallgrader men det hann bli +7 innan jag gick till jobbet. Mina blommor har klarat köldknäppen tackvare att jag la över dem inatt.

Ha en fin dag. Det tänker jag ha.Glad

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon Glad

Här är det också soligt, men bara 6 grader och snålblåst.

Ganska kallt inomhus, bara 17, men vi vill ju inte sätta på elementen redan, det blir så dyrt över året om man måste ha värme på från september till april.

solblomman47
0

Godmorgon till en ny dag!

Soligt o runt +9 så det blir en fin dag.

Ni får ha det gott alla Flört

[Asta]
0

#2 så gör vi också. Väntar så länge som möjligt med att sätta på elementen. Vi har inga barn så vi kan vara ganska hårda mot oss själva!

zabelle
0

Godmorgon

Jag badade hunden i går, det känns i ryggen idag. Det är tungt att lyfta honom i och ur badkaret sen står man ju böjd en stund innan allt schampo är ursköljt. Men fin blev han Skrattande

Ha det gott idag allihop!

Zabelle   

chik
0

God Morgon på er alla.

zebbell vist känns det i ryggen..Vet!!När jag har badat mina så går det o ha mig till o putta ner Potatis, för jag är ju redan där nere..

Ja ha nu en fin dag alla där ute…

Sol har vi här o ca 13+..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Godmorgon!

Sol ute…+12…och varmt och gott inne…+21.

Bada hunden?…Obestämddå får det nog bli biltvätten nere på samhället Tungan ute

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

God morgon

Sol ute här också. Man får passa på att gå ut innan den utlovade nordan kommer och tar oss. Förvånad

ha en skön torsdag alla!

Cristine
0

God morgon! Igår gick jag kortärmad, det var väldigt varmt jag hoppas kunna gör det idag också, jag har fortfarande mycket att göra ute så jag är tacksam över solen.

Ha en bra dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#9  Vilket fint hus du bor i Cristine! Ska du reparera verandan idag?Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Kvaser
0

Hej på er alla !

Sitter precis och funderar på vad man ska ta sig till i dag. Det får komma till mig så småningom. Men vädret inbjuder till någon slags ute aktivitet…..

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Bergspuman
0

God förmiddag!

Jag har just stigit upp och väntar lite med att bestämma vad jag ska göra idag. Tänkte igår tanken att sticka ut i skogen lite och kolla om det kommit upp någon svamp NU då, men jag känner mig fortfarande lite dassig och täppt i näsan. Vilar nog idag med.

Det är skönt att slappa!

Ha det gott!

AnnL
0

Godmiddag!

Strålande solsken, förkylningen nästan helt borta. Glad

Efter en dag i Ullared igår blir det gräsklippning hos väninnan idag. Men först en tur med lilleman i skogen.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Godmiddag!

Jobbat har jag inatt, och nästan nyss vaknat. En natt till…sen är det helg!

Vad gör ni så här på eftermiddagen ? Hoppas nåt kul…

[Asta]
0

En arbetsdag till sedan har jag semester en vecka och på söndag åker vi till Lissabon!!

[peter54]
0

"Det de har, det har de i Lissabon" Skrattande

Cristine
0

#0 Någonstans, jag minns inte var såg jag en snygg tjej på väg uppför ett äppelträd..kom du upp?

#10 Fniss..jag tänkte inte göra det för den har sin charm Anders, dessutom har jag svinen där!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God middag!

Här är det solsken men den där nordan har vi redan fått känna på och en rejäl regnskur tidigare i em..brrr, man kan tro det är oktober i stället för september.

Har jobbat och handlat inför helgen, i morgon är det möte igen och på lördag jobb.

Ha en fin kväll allihopa!

[Asta]
0

#16 - ja - tänkte jag skulle kolla om det stämmer.Glad

Elpida
0

God kväll!

Här har det varit fint hela dagen, luften har varit sval och krispig. Det mörknar redan så det blir till att tända ljusen tidigare och tidigare. Idag var jag "duktig!" och ställde mig på crosstrainern… så att jag kunde stoppa i mig lite Gott & Blandat med gott samveteTystGlad. Nu blir det lite dammsugning och sedan ska minstan ta ett snabb-bad =)

Trevlig kväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

aggeelin
0

#17 bara en liten bit till Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet