God morgon18 juli
Snälla stanna upp lite, dagarna rinner iväg alldeles för fort. när jag klev upp var det molnigt och det syndes att det just regnat men nu är himmlen blå så det blir nog ett par timmar vid havet, det har jag lovat dottern.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Godmorgon Cristine och ni som kommer sen. Här har det regnat på morgonen. Ha en bra dag
Godmorgon Cristine och ni andra 
Ja cristine dagarna går så fort…jag hänger inte riktigt med!
I dag ska jag städa jag får norska släktingar på besök i veckan, samtidigt har jag lovat dottern att ta hand om tvillingarna hela veckan så de slipper gå på jourdagis.Städa och fylla förrråd i dag för sedan hinner jag inte
Önskar er en skön dag!
God morgon!
Det har regnat hos mig hela natten så nu är det blött.
Jag drar iväg ut till kusten och havet idag. <Blir borta ett par dagar. Måste få känna på det salta vattnet för jag saknar det.
Ha det gott!

God morgon!
Denna natt har jag bakat en sockerkaka, i sömnen… Jo, det är sant!
Trodde det var i drömen, men näädå, kakan står här och god blev den också…Maken säger att det är hans förtjänst att den inte blev vidbränd och att vi inte alla brann inne, för jag hade tänt stearinljus också.
Men hur slutar man gå i sömnen och göra en massa saker? Minns inte allt jag gjort ens en gång.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Ha det så bra vid havet Gunilla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#5 Det var skickligt gjort
Haha
Godmorgon alla
/Maria

#7 Maken muttrar i att sätta dit en sån där timer på spisen, sånna som installeras hos alzheimerspatienter.
Han menar att jag kommer att ge honom sömnsvårigheter i längden när jag gör så många omedvetna nattbestyr,,,
Men god vart sockerkakan. Sönerna uppskattade den väldigt!
#8 Det går väl an om du bara bakar sockerkaka
/Maria

#9 Jamen visst gör det! En sockerkaka har väl aldrig gjort någon skada vad jag vet…
God morgon ..
blött ute på marken,regn i natt(?),det var iallafall moln kvar tidigare
men,nu har solen tittat fram *ler*
bra,nu blir det roligare att ta stavarna och leta efter konitionen :- )
Havet längtar jag oxå till,det får bli en sväng om någon vecka
salt på huden o varma klippor *leer*
penke
God förmiddag,
Jag har sovit runt 10 timmar, skönt! Här tittar solen fram igen, jag ska ha en balkongsöndag och bättra på solbrännan och lösa korsord.
Känt av en minisnuva sedan i fredags, huvudvärk och nyser mycket. Tror inte det blir konditionsträning idag. Möjligen går jag ut med min nyköpta tennisracket och slår lite. Sedan blir det tvättstuga ikväll.
Och så måste jag städa lite, för troligen kommer särbon imorgon.
God middag!
Lite sol och lite moln. Ca. 19°. Riktigt skönt o friskt ute.
Har klippt gräs och haft USA besök på förmiddagen.
Nu ska jag ge mig på tåget till en kompis o stanna tills imorgon.
Ha en skön söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God Eftermiddag 
Här har varit mulet hela förmiddagen, men nu har det spruckit upp och solen skiner igen. Det blåser skönt och temperatur är alldeles lagom, runt 20 grader. Regnet som kom var välbehövligt, men det blev inga större mängder, vi fick 6 mm.
Det blev totalt ungefär 200 liter vatten i tunnorna, räcker för vattning i ett par dagar i alla fall.
God kväll.
Havet ja… jag var på havet och köpte mjölk och Potatis idag. Butiken ligger på en brygga ute i vattnet och det gungade rejält i vågsvallet när en stor båt rejsade förbi. Jag fick hugga tag i glassdisken för att inte ramla omkull. Man väntar sig inte att bli sjösjuk när man handlar mat, men tydligen kan även sånt hända!