Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 713 ggr
Bergspuman
0

God Morgon 16 juli

Vaknade vid 4 efter att ha sovit tungt ca 6 timmar på raken. Gick inte att somna om dessvärre!

Jag är trött, men det är nog lika bra att pallra sig upp och åka till jobbet, lite tidigare. Så kanske jag kommer därifrån lite tidigare i gengäld!

Faktiskt vänjer man sig vid värmen. Det var tydligen 30 grader i Uppsala igår, inget jag märkte av - tyckte bara det var skönt, ha ha! Skrattande

Och solen den skiner och skiner. Nu glimmar den i tallparken här utanför, så vackert barken lyser!

Fredag och veckans sista arbetsdag - SÅÅÅ skönt!

Ikväll är det jag som slår upp en cider och sitter på balkongen och lummar till lite. Glad

Ha en skön och härlig dag!

Primulan
0

God morgon och jag är också på väg till min sista arbetsdag innan semestern, tänkte också njuta på balkongen i kväll…

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Dagens på er--

ja det skall ni göra, njuta på era uteplatser….

Fredag!!!!Men vad har Torsdagen tagit vägen???

Det är inte sant vad jag är virrig i huvudet. O inget har jag ju o skylla på..Jobbigt.

Ja ha en fin dag där ute, med vad du nu gör.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

God morgon!

Solen skiner och ska visst göra så hela dan.

Idag blir det gräsklippning, måste toppa av och jämna till det gräset som orkat växa i torkan.

Ha det bra i dag!   Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

God Morgon Glad

Fredag betyder behandingsdag för mig, så jag hinner inte mer än titta in här nu och kanske vara tillbaka efter 18 nångång.

Familjen åker till Gotland imorgon och jag blir ensam hemma en heeel vecka. Det finns både bra och dåligt med det.

Just nu är det 20 grader ute, sååå härligt. Skrattande

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

Nu är jag mycket trött..jag ligger och vrider och vänder mig hela nätterna…jag kan bara inte sova. Det blir max 2 timmars sömn per dygn och jag går som i dvala hela dagen.

Nu ska jag iväg för att plocka jordgubbar, för att fylla på de tomma saft,sylt och marmelad hyllorna i matkällarenTungan ute

Önskar er alla den bästa av dagarFlört

[Sisa]
0

Godmorgon!

Värme i två dagar till, sen skulle detta högtryck dra bort och det skulle bli något svalare…hörde jag igår! Njut av värmen i helgen, vad ni nu ska hitta på…jag ska jobba!

Ha en skön Sommarfredag och en Trevlig Helg!

zabelle
0

Godmorgon

Ännu en orörd dag som bara väntar på att fyllas.

Jag gör som Chik säger - njuter av kaffet på terassen till att börja med. Sen blir det en snabb vända till Ali´s grönsaksaffär för att skaffa lite jordgubbar.

Nästa vecka börjar maken sin semester så jag njuter lite extra idag av min sista "ensamma" dag.

Zabelle   

AnnL
0

Godmorgon!

Tittar in en snabbis innan jag ska bege mig till Sjöbomarknad.

Ha en skön fredag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Maria
0

Godmorgon.

Här ska snart åka och "helghandlas"Glad

/Maria

[Asta]
0

Här ska det packas. Imorgon åker jag till England för en vecka.

[GunillaF]
0

Go middag

Här har det regnat sedan i natt. Himlen är mörkgrå så långt ögat kan nå.Obestämd

Jag får väl hitta på och göra något inne idag då!

Ha det bra vad ni än ska göra!Skrattande

[MargaretaA]
0

Vad skönt det låter med regn. jag har förstått att en del har blivit välsignade med det.

Dock inte här. Vi har nu blivit så mätta på sol att vi inte ens orkade grilla i kväll. Vi stekte upp köttbitarna på spisen och intog dem vid köksbordet bakom fördragna gardiner Obestämd

Men nu börjar det kvällas och tempraturen blir mera människovänlig. jag ser redan fram emot midnattsdoppet i viken Tungan ute

Ha en skön fredagskväll alla - det ska jag ha Glad

Toyan
0

God  kväll!

Här regnade 5 min igår kväll, märktes knappt.

Nu är det 26 grader ute och 28 inne, kanske kan det bli lite regn i morgon.

Ha det fint allihopaGlad

Cristine
0

Här var det grått i morse men solen vann striden. Hett som bara den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.