Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 711 ggr
Bergspuman
0

God Morgon 1 juli

Nämen. Nu är jag först igen hihi!

Men vaknade imorse 5.50, av mig själv. Sovit tungt, som en bombad. När man gör det, stiger man lååångsamt upp till ytan, svårt liksom att lösgöra sig från drömmens grepp.

Jag har varit på en gammal arbetsplats, och sett hela kontorslandskapet storstädas, varje människa skulle röja och dammtorka på bordsytorna och allt löst. Ett frenetiskt doppande i hinken av denna trasa! Dessutom kom en kvinnlig kollega från Malaysia på besök, jag var tvungen att ta hand om henne, guida lite, berätta, se till att hon hade det bra, allt på engelska.

Pust! Undra på att man vaknar svettig! Glad

Blir naprapaten här på morgonen, och ikväll träning. Suck, känner mig inte riktigt pigg och alert.

Första dagen i juli också! Nu är sommaren här på allvar.

Nu i helgen ska den riktiga hettan komma. Vi ska få runt 30 eller drygt 30 grader hela helgen. Bävar…

Ha en bra dag önskas er andra!

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bergspuman!!Vad du är uppe tidigt…Vist går tiden fort.. nu är vi inne i juli..

Sol är ju något som vi alla vill ha, o det får vi nu..

Önskar er alla en bra dag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon allihopGlad

Nu tittar solen fram igen härligt!

Min stackars Svea var på återbesök hos veterinären igår och nu har hon konstaterat att problemen med klolossningen är en autoimmun sjukdom.

Svea står nu på prednisolon i hög dos, tramadol, antibiotika, biotin, och fiskolja…hon börjar tycka det är jobbigt att ständigt ha ont och bära tratten!

Jag önskar er alla en härlig dag!

Cristine
0

God morgon på er alla , så jobbigt du har haft det i natt Bergspuman och inte får du någon lön för mödan heller.Skrattande

Hallå Chik du är också tidigt uppe på morgnarna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon alla.

Moritz lät mig sova till klockan 8 idag. Nästan rekordGlad

/Maria

[Spanaren]
0

Hej alla!

Grått idag och regn ibland Flört /kram Spanaren

Indiania
0

God morgon!

#2 Vad jobbigt för Svea och för matte också, hoppas hon snart skall slippa värken. Kyss

Underbar torsdag till er alla!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anders 50
0

God förmiddag!

Idag var det extra skönt att somna om när man som vanligt vaknade tidigt.

Fast det blir aldrig nån ordentlig sömn när jag försöker somna om på morgnarna. Men det är skönt att ligga och dra sig ändå!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Idag är jag extraglad då jag fick besked nu på morgonen att de två knölarna i bröstet var godartadeGlad

Nu är det bara "knölen" i hjärnan kvar men som min man säger.-Du har väl alltid haft ett hål i huvudet. HyggloFlört

/Maria

[GunillaF]
0

God förmiddag alla livsnjutare!Glad

Jag tog sovmorgon. Min första semesterdag och det regnar så jag ska passa på att baka till dotterns bröllop.

Ha en riktigt bra dag alla!

[Asta]
0

bumbleboo - det var glada nyheter!

Maria
0

Ja, visst var det Asta. Nu känns semestern mer avslappnadGlad

/Maria

[Sisa]
0

Godmorgon!

Önskar er alla en fin dag!

[MargaretaA]
0

God morgon

Härliga nyheter Bumbleboo Glad

Här är det mulet och rätt behaglig temperatur. Småmålandet fortsätter annars har jag inget särskilt planerat. Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar för gubben, sedan blir det fem veckors semester när vi kan göra vad vi vill. Det ser jag fram emot.

Ha en skön dag alla!

Maria
0

Här är det soligt idag.

Sol inne, sol ute, sol i hjärta, sol i sinneGlad

/Maria

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Här är det mulet och fuktvarmt. Första juli redan, jösses, redan inne i andra halvlek.

bluemary
0

Hej gott folk !

Jisses, är det redan 1 juli ?? Är man hemma så blir man ganska så
veckovill.

När jag arbetade den sista tiden så var det halvtid. Och när jag
mötte en tjej från en annan avdelning så utbrast jag "Underbart
att det äntligen är fredag". Hon tittade lite underligt på mig, "jamen
det är ju tisdag".
Jaha. Skäms

Så virrpanna har jag alltid varit, men som jag säger" Man har aldrig
tråkigt då"

Hoppas att ni alla mår bra liksom alla hundar och katter som jag har
fått se på fina bilder.

Det är sommar och ölen står kall och god i kylskåpet !Glad

Kram !

AnnL
0

God eftermiddag alla!

Lite sol o lite moln, precis som en svensk sommar ska vara. Glad

Har varit i skogen o satt upp presenning. Ska tillbrinag fred-månd där o bara vara. Utan alla tekniska saker. Glad

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[peter54]
0

Här är det också växlande väder, ömsom sol ömsom tuuuunga mörka moln, men än så länge har det inte kommit ner nåt vatten.

Jag håller på med mina små nykläckta, de är 12 kaliforniska kungssnokar och 3 Chihuahua bergskungssnokar.

Flera har genomgått första ömsning, så det är dags att separera dem i varsin box och prova att mata de tidigast födda, numrera boxarna och föra noggran bok över dem.

I kläckaren ligger fortfarande två kullar sinaloamjölksnoksägg, den ena 8 och den andra 7 ägg. Det är fortfarande 3 veckor kvar på första kullen och 5 veckor kvar på den andra. Jag kollade av dem igår och de såg alla fina ut.

evrekaw
0

Godeftermiddag…

Bergspuma… Jag somnade ungefär när du vaknade…Skäms Hade en sån där "kan bara inte sova natt".

Goda nyheter Bumbleboo!!!Skrattande

Själv har jag rensat lite ogräs och vattnat mina blomster här ute i trädgården - men det är nog det enda vettiga jag fått gjort denna dag. Förutom kaffet och tidningen då…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

zabelle
0

#8 Härligt Bumbleboo! Det är en sådan låttnad att få positivt besked!

Ikväll är det 10-års jubileum för Öresundsbronmellan Malmö och Köpenhamn. Det ska firas med ljusshow kl. 23:15. Får hålla mig vaken lite längre ikväll och gå ner till stranden och titta på det. Ska ta kameran med och se om det kan bli någon bra bild.

1 arbetspass kvar sen väntar 6 veckors semester Skrattande

Ha en härlig kväll allihop!

Zabelle