Saknad pryl
Det jag saknar mest är min frys på 350 L som jag inte kunde ta med från mitt förra hus.
Saknar du något?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nu när sommaren kommer så behöver jag mer frysutrymme men har ingen plats att ställa en på.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag saknar vänner. Jag har min man, men vi har egentligen inga vänner här där vi bor. Har man inga barn är det som att man inte släpps in. Här i alla fall.
Jag saknar ett riktigt badrum
Jag saknar ett riktigt uterum. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
jag saknar inga prylar. men jag saknar kvällsol hemma på tomten. Den försvinner alldeles för tidigt bakom stora träd högt uppe på ett berg 
Jag saknar dörrar att stänga i lägenheten! Det finns bara 1 dörr att stänga, och det är den i badrummet… där kan man ju inte sitta hela tiden.
Ingen pryl men jag saknar mitt "gamla skafferi" som var ett sådan man kunde gå in i. Det hade massor av hyllor och en gammal skänk med marmorbänk.
Alla kök borde ha ett sådant stort skafferi.
/Maria

Jag saknar mina hjärnceller :/
Skämt å sido :D Jag har för mycket saker, och endå försöker jag inte skaffa på mig onödiga grejjer. Saknar den varma mysiga sommaren dock…
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Jag säger som Maggan, saknar kvällssol på tomten…dessutom saknar jag min lillasyster väldigt mycket…
Fast sommaren är ju här! Och den är härlig! Jag njuter varenda dag.

Kan inte komma på något jag saknar. Min engen familj kanske, men dom har alla gått till fridfulla nejder.
Med en väns hund att promenera med, skaffade jag min tyska "familj". 4 generationer plus hund.
Med min egen hund på 90-talets skaffade jag mej en svensk "famijl".
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!