Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 366 ggr
Cristine
0

Vad skrattar du åt?

Berätta.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

Oj, jag skrattar mycket.Skrattande Mest till min egen klantighet, men även allt annat som är roligt. Glad Jag gillar humor, men inte humor som har gjort med andra människors "bekostnad". T.ex om bilder av människors utseende och dylika. Sånt gillar inte jag. Obestämd

[MargaretaA]
0

jag försöker att ha självdistans och skrattar gärna åt mig själv - fast jag lyckas inte alla gånger  Skäms

Branneli
0

Mr Bean & Galenskaparna…..

När jag umgås med vänner & bekanta…händer alltid dråpligheter Obestämd..

När vi åker till Åland på husmoderssemester & tar med "Fredrik Lindströms-kortlek"….ajajaj vad kul det är !!

Bedarandebarnasintid
0

Jag skrattar nog åt att möjligt som i alla vardagliga situationer där skrattet ligger på lur och alltid finns.Glädje skrattet, min morfar sa alltid att ett gott skratt förlänger livet..jag tror på det.

Cristine
0

"4 Det är så sant som det är sagt. Jag skrattar mest åt mig själv och mina fadäser. Men också åt katterna som har så mycket hyss för sig.

Sedan finns det mycket roligt härinne också.Skrattande

Maria
0

Jag har en ganska bisarr humor som jag försöker att hålla för mig själv eller för de närmasteFlört Skrattar gott åt andra och deras fadäser men bjuder gärna på mina egna också.

Hemma är stämningen "rå men hjärtlig" som man brukar säga. Vi kan vräka ur oss det mesta men med glimten i ögat. Vi driver gärna med varandra också men det finns ju givetvis en stor portion kärlek bakom.

Vi är nog ganska glada alla i min familj och har nära till skratt.Glad

/Maria

[GunillaF]
0

Mest åt mig själv!Skäms

bluemary
0

Jag skrattar av glädje när mina hundar brottas och jagar varandra
runt runt så att öronlapparna står rakt ut. Det är glädje och skratt

Cristine
0

Åt djur kan man skratta hur mycket som helst!

[Asta]
0

Jag har ganska lätt för att skratta och skrattar ofta åt vardagliga händelser. Men jag gillar också sjuk humor som Monty Python, Torsk på Tallin t.ex.

Man brukar ju säga att om man skrattar åt lite har man mycket att skratta åt.

Bergspuman
0

Skrattar åt lite allt möjligt, men jag kan omöjligen skratta åt människor som är sjuka och svaga eller inte kan försvara sig. Däremot kan jag skämta OM sjukdomar och krämpor. Kan vara både lite rå och giftig, vanvördig.

Dråpliga situationer och absurditeter kan jag skratta otroligt mycket åt, och jag älskar s k bloopers i TV, sådant gör att jag viker mig dubbel. En film som väldigt väl representerar min typ av humor är "Ursäkta, var är klockan?" med John Cleese. Har nog aldrig skrattat så mycket under en film i hela mitt liv.