Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1137 ggr
Cristine
0

God morgon 20 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har ni turen att slippa se mej så mycket för jag ska till Härnösand med en väninna och vi ska bl.a passa på att äta och dricka gott.Jag hoppas vädergudarna är med oss för vi ska springa runt lite på stan har vi tänkt oss också. Det finns många fina små butiker med roliga prylar. Jag önskar er en rolig dag för det är just vad jag tänker ha.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Vad kul det låter Cristine! Särskilt att springa runt i butiker med småprylar! Hoppas ni får en skön dag!

Jag vaknade av mig själv 05.40 idag, hyfsat pigg och utvilad. Peppar peppar ta i trä *knack knack*!

Nu ska jag göra ryggövningar för det skär lite i höfterna, sedan blir det varm dusch och påklädning och det övriga morgonstöket.

Tvättstugan ikväll efter jobbet!

Ha en bra dag alla!

chik
0

Cristine!!Nu skall du bara ha det så gott o njut..För det är då inte så ofta som du gör något..Så njut..

God dagens på er alla..Ha en bra dag.

Önskar Lena,,,

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

Hej alla!

Säger som Lena … passa på att njuta Cristine för du är inte ofta ute på ranten Flört

Pust, varmt redan och vår ryssvärme fortsätter. Varmt inne och varmt ute och varmt på natten, men inte klaga Tyst

/kram Spanaren

Cristine
0

Ja tack, jag tänker ha en härlig dag,denna vinter har varit den mest stillasittande och instängda någonsin. Tur att jag har haft er och många besök.

*Hi hi* dom har hört mej!! Solen har kommit fram!

[peter54]
0

God Morgon. Glad

Grådis och 15 grader. Jag linkar fram med för j____gt ont i högra benet. Jag spelade lite fotboll igår kväll med pojken och när jag skulle skjuta bollen till honom for protesen av och jag damp i backen på stumpen.

Det är inte någon skada, men ömt så att jag knappt klarar av att gå. Det hela är förstås riktigt komiskt om man nu bortser ifrån att det gör ont nu. Ingen kan väl låta bli att skratta när protesen flyger iväg nästan lika långt som bollen.

FörvånadSkrattande

zabelle
0

#5 Så dråpligt Peter, kan se det framför mig.. Hoppas det snabbt går över och att du inte skadade dig så illa.

#4 Så roligt Cristine, önskar dig en riktigt kul dag med sol förståss!

Här är det fredagskänsla idag för jag är ledig i morgon!

Sköt om er allihop

Zabelle   

[MargaretaA]
0

God morgon

22 grader ute och solen strålar - är det sommar eller?! FörvånadCool

ha det härligt på stan Cristine!

skönt att se att alla verkar glada och pigga som kalvar på grönbete Skrattande

Indiania
0

Godmorgon alla!

Ja visst blir vi gladare av värme och solsken! I går kväll kl 23 hade vi 18 gr här, nu ligger solen på termometern men gott och varmt är det.

Passa på och njut i den mån ni kan!

#5 Hoppas du slipper det onda i benet under dagen Peter.

Sköt om er!Skrattande Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

chik
0

Peter!!Aj.Aj.Ont..

Fast jag med min sjuka humor kan ju se det framför mig.O barnet!!! Skall jag ta benett eller bollen. Kan tänka mig att det var mycket som gick runt i huvudet på Barnet..

Hoppas att värken inte blir långvarande…

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon, ja ha det så kul Christine, och Peter, otur är det att sparka så ordentligt!

Här skiner solen, så härligt! Snart kommer all vår backtimjan att slå ut … jag ser fram emot det!

Nu är det dags att jobba.

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Du får förlåta Peter för trots det onda du har, som jag hoppas snart är över, så kan jag se ansiktsutrycket på din son framför mej.

Dråpligt.Skrattande

GladTack alla ni!

spikes
0

Morrn på er!

Du är duktig som tar det med en glimt i ögat Peter inte alla som kan det,jag hade en engelska lärare i femte klass som blev arg på en kamrat till mig,precis när han skulle skrika TYSSST!!! så åkte löständerna ut över klassrummet,hahaha jag minns det som igår,alla som skrattade åkte ut i korridoren och upp till rektor,även jag,men inte slutade vi skratta för det inte.Skrattande

Ha en fin dag allihopa!

AnnL
0

Godmorgon alla glada!

# 0 Ha en riktigt skön dag Cristine och njut i småplocks affärerna. Glad

# 5 Skönt du kan det med humor, för lite dråpligt var det allt. haha Flört

Här är det ca 17°,  disigt och kvavt. solen vill inte titta fram. Men inte klaga nu när vi äntligen fått värme.

Agillity i kväll är allt som står i kalendern.

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Halloj på er!

Ha det så jättemysigt, Cris…det är du värd flera gånger om!

Peter…du måste vara försiktig! Tur att protesen och stumpen höll, och att du tar det som du gör…Starkt gjort!

Här strålar solen med sin närvaro…18 grader i skuggan! Kan det bli bättre ?

Hoppas ni alla får en strålande dag, det tänker jag ha!

Bergspuman
0

Att gå ut på morgonen och åka till jobbet UTAN strumpor och ytterplagg, bara sandaler och en tunn t-shirt, känns ofattbart LYXIGT så här års, knappt 3 veckor in i maj!

HÄRLIGT!

SkrattandeKyssCool

zabelle
0

Nu tänker jag gå hem och hålla helg. SkrattandeSkrattande

Solen skiner och det är nästan 20 grader. Cool

Njut av resten av dagen!

Zabelle   

[Sisa]
0

# 16

Trevlig Helg, Zabelle!

Hoppas du får fint väder, här är rena rama sommaren…och jag hoppas det håller i sej!  Cool

zabelle
0

#17 Jag fick maten serverad på terassen när jag kom hem av min underbara make. Kyss

Zabelle   

[Sisa]
0

# 18

Lyckliga du….Kyss