Julblommor i maj
Så brukar jag också göra - just nu har vi en massa små påskliljor som blommar i rabatten. Sådana som jag köpt till påsk.
Det är bra med återvinning!
Så fina Peter, jag har också små påskliljor men inga hyacinter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mina "julhyacinter" har blommat över.
Så påskliljorna kom före hyacinterna? Ja, ja - det går lite fram och tillbaka med allt.
Jag har faktiskt en rosa hyacint under plommonträdet! De är så fina och väldoftande. Jag ska försöka sätta ut fler, dina ser ut att klara sig bra. Kommer de tillbaka nästa år?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
De vi satt ut för länge sedan har kommit flera år, men just dessa är från julen 2008, så vi får väl se om de kommer nästa vår igen.
Vad fint Peter.Sätter också ut o det kommer upp…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#0 Så vackert och så vackert tänkt att förgylla stunden av dessa blommor på detta sätt
/kram Spanaren
#6 Vi har små påskliljor i gräsmattan som blommat jättelänge och fortfarande blommar. Nu har jag fler, både påskliljor, pärlhyacinter och några tulpaner som ska ut sen.

Påskliljorna lyser fint just nu. Jag satte även en massa tulpaner i gräsmattan för ett par år sedan och det är ett elände att manovrera gräskliparen runt dem.
Jag sätter mina påskliljor och tulpaner under äppelträden…lättare att klippa gräset då…
Ja det är nog så att jag har dem under träden… skrev fel förut.Och nu tänker jag sätta fler under buskarna, eller i utkanten av… tror att det blir jättefint till nästa vår 
Jag har stoppat ner lökar lite överallt. Det märker jag nu
De sticker upp under rosenbuskar, vid äppelträdet. Någonstans mitt i gräsmattan. Det ser ganska oplanerat ut - vilket det nog också är. Men visst är det härligt när de sticker upp! Och det är verklgien fint att ha dem under äppelträdet.