Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hälsa-och-harmoni
Läst 742 ggr
Cristine
0

Ta hand om dig själv.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brukar du avsätta tid då och då för att bara ta hand om dej själv?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag avsätter inte särskild tid utan jag är såpass tillfreds med min tillvaro att jag känner mig väl omhändertagenFlört

/Maria

aggeelin
0

Det gör jag regelbundet eftersomjag tränar tre gånger i veckan ca, och, varje gång jag tränar passar på att koppla av i bastun en stund. Det här är något som jag mår bra av men sen går det förstås att göra mycket mer.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Varje dag…behöver inte vara så märkvärdigt, men egentid är viktig…

zabelle
0

Jag har absolut egen tid varje dag. Det kan vara en långpromenad eller joggingrunda med hunden, det njuter jag av. Känner mig nyttig pigg och glad då.

Zabelle   

Hoppfull
0

Nej det gör jag inte, men jag skulle behöva det!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

AnnL
0

Det är viktigt för mig att få minst en timma varje dag för mig själv. Oftast blir det när jag är i skogen med Silver.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

Jag kan ha och måste ha rätt mycket egen tid,är en liten ensamvarg i grunden sägs det,det kan gälla långa prommisar med hundarna,eller jobba i trädgården,rensa ogräs är en rogivande stund för mig,jag glömmer tid och rum då.

Att åka och handla ensam är också skönt ibland,strosa runt lite och titta på sånt man vanligen inte gör,osv osv

[Asta]
0

Just nu blir det dåligt med det. Det är så himla stressigt just nu och även om jag har en timme över till mig själv så känns det inte så.

Mickelberg
0

Varje dag!

[GunillaF]
0

Jaa, jag har tid för mig själv så ofta jag vill och känner behov av det.