Har du humor?
Kan du skratta åt dig själv?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja, det är himla kul att skratta åt sig själv!
För ett tag sedan satt jag på jobbet vid mitt skrivbord, skulle ta upp en penna eller något, men då fastnade min tröjärm i häftapparaten och hängde sig fast där. Den tyngde ner ärmen så att jag, som redan vridit mig åt vänster, höll på att mista balansen och trilla av stolen. I det ögonblicket kommer en av inköparna in i mitt rum, han gapskrattade och sa: Går det bra för dig?
Vi fick oss ett gott skratt.
Jag upplever att jag har humor och kan skratta åt mig själv.
Jag bjuder gärna på dråpliga situationer där jag själv inte hamnar i särskilt god dager
Däremot så har jag en ganska hög integritet när det blir för personligt. Jag berättar gärna om min familj och min vardag men vissa saker är för privata.
/Maria
Ja det finns inget roligare än att skratt åt sig själv,och dessutom kunna bjuda på det.
Jag hade en sådan situation igår vid sonens läxförhör,trött som jag var så läste jag upp en fråga om betong,och så snubblade jag ur mig biljong i stället för betong,och kan man skapa ett skratt precis mitt i ett tungt allvar,så är det guld värt,vi skrattade gott åt det flera ggr tills vi var klara
.
Men sen är jag som 3 väldigt mån om min integritet,en vänskap är inget man kan räkna med,den växer fram och det är min åsikt
.
Mina dråpliga situationer har väl ingen missat,allra minst när jag föll på knä för Anders.
#5 Jag kan inte ha varit nykter…för detta minns jag inte?? 
Kan tillägga att jag sägs ha humor! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 6
Det var väl det jag visste…att du HAR humor…

Jag har humor och kan skratta åt mig själv.
Har också humor och kan skratta åt mig själv. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Det gör jag varje dag nästan.
Skratta åt mig själv kan jag och även bjuda på riktigt dråpliga situationer…
Humor måste man ha för att orka överleva vissa saker…
#6 Men Anders, du vill bara inte erkänna..nog för att jag höll på att dra av dej byxorna i fallet så är det inget DU behöver skämmas över..det är i så fall jag.
Just historier från jobbet är jag en fena på. Trilla av stolen har jag gjort, flera gånger. Haft sönder ett hålslag som dittills hållt i 20 år.
Tilltalat besökare till ekonomichefen på tyska, för att jag tyckte de liknade våra samtidiga besökare från tyska dotterbolaget.
Råkat skämta om att jag "slutat supa" just när styrelseledamöterna troppade ut från konferensrummet.
Skulle kunna skriva en hel bok om bortgörningar och komiska situationer på jobbet ha ha 
Vi kan skriva en tillsammans för jag får jämt höra att jag borde skriva en bok

#12 Aha..
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!