God morgon 19 April
Jag tror det var bara tre dagar sedan jag klagade över vädret och att det snöade så allt var vitt igen.
Nu är marken bar och jag har varit ute och snyggat till i rabatterna, jag har till och med kunnat ta in lite persilja som växte under några blad.Ha en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron igen! Det är också gott till maten Chik. Idag ser det halvgrått ut,men solen gör sin försök. Det blir kanske till att åka till Birsta. Jag behöver bl.a plantjord och blommor.
God morgon!
Jag har varit bortrest och från datorn sedan i Fredagseftermiddag och nu har jag en väldig massa spännande trådar att läsa ser jag.
Ha en riktigt bra Måndag allesammans!
Godmorgon
Det har varit en aktiv, rolig helg så nu är jag laddad med energi inför en ny arbetsvecka.
Ha en bra dag
Zabelle

Morrn morrn
Förberedde mig lite dåligt på att det var ny arbetsvecka idag så det var tungt att stiga upp…
Efter att ha varit blåsigt, grått och regnigt i helgen lyser nu åter solen - jag hoppa den stannar hela veckan =) Ska plantera lite penseer och leta fram några fröer jag försnillat som måste ner i jorden.
Ha en skön måndag!
Christine - persilja redan!!!?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ett litet knippe hade kommit upp under ett stockrosblad, lagomt att strö över såsen.
Hejsan!
Vi kom nyss in från en härligt solig prommis på skaren i ca 1 timme och 15 minuter.
Fåglarna sjöng och 2 tranor och 2 svanar betade fridfullt vid hästvägen bredvid all snö.
Vilken underbar dag
/kram Spanaren
Godmorgon alla!
#0 Vilken underbar bild Cristine den gick rätt in!
Solen skiner men det är lite kyligare i dag.
#3 Hoppas du haft en fin helg Gunilla! 
Ha en härlig måndag på er!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#9 Jag har haft det helt fantastiskt tillsammans med Islandshästar, hästskit, hö, traktorkörning och andra allehanda trevliga göromål. 
#10 Det låter härligt! 
Godmorgon!
Hemma igen efter en lång morgonpromenad…solen skiner så härligt, jag kunde bara inte låta bli! Man blir mer och mer förvånad, då man ser det ena vårtecknet efter det andra…
Måndag igen…hoppas er vecka börjar bra, och välkommen tillbaka ni som varit borta över helgen!

#10 Låter faktiskt riktigt härligt Gunilla =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Det var frost i morse!
Ikväll är det tvättstuga.
Annars en rätt omärkvärdig dag. Men jag måste ringa våra speditörer och höra vilka transportlösningar de kan erbjuda nu när det inte går några direktflygningar ut i världen från Arlanda och Malmö. Suck!
# 14 Sitter med samma problem. Det ställer till en hel del när flygen blir inställda.
Zabelle
#15 En av våra chefer sitter fast i Singapore, en säljare som skulle iväg på en mässa i Ryssland har inte kunnat åka, en av ingenjörerna har varit i Rom och sitter fast där… burr.
Hej där, jag hoppar in och önkar en god dag…
I morse grattade jag sambon som fyller år idag, vi åt god smörgåstårta till frukost! Nu har jag varit hemma på lunch, hade glömt matlådan hemma.
Ha det!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Snart dags att åka och jobba några timmar igen…
God eftermiddag.
jag har tyvärr drabbats av knäproblem och kan knappast sitta vid datorn. Knät gillar inte att vara böjt men det funkar inte att sträcka ut heller om jag måste vila hälen mot golvet - då gör det ännu ondare. Jag ser det som en fingervisning om att jag ska ägna mig åt annat än datorn ett tag, så det är bäst att lyda. 
återkommer när fysiken tillåter 
# 19 Krya på dig Maggan o ta det lugnt med knät. Ser fram emot när du är tillbaka hos oss. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Go´ ettermidda`!
vitt på backen är det även häromkring
vitsippor :- )
lite rabattrens har jag oxå hunnit med,
och hamlat klart mina lindor,lite i senaste laget
nu är det dusch o iväg igen..
penke
God Kväl på er.
Gunilla.vad roligt du verkar ha haft det.
Maggan!!Aj vad ont.Hoppas att det släpper.
Ja ni får ha de gött….
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#19 Krya på dig Maggan!
Kram
Krya på Dej, Maggan…så Du snart är tillbaka!!!