Helt otroligt.
Sådant glömmert man aldrig, vad har du varit med om.
En av de saker jag inte glömmer var när jag var till en liten by i Angola och de bjöd in mej att äta med dem. Alla hus i byn var byggda av koskit och det hade de också i håret för att göra fantasifulla frisyrer.
Jag har ingen aning om vad jag åt men det var gott och kryddstarkt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hahahahaha, jag har nog inte så mycket att bidra med… men jag ska fundera lite!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#0 Vilket härligt minne Christine
När jag följde med mormor och hämta hennes hundvalp Ida när hon var ca 9veckor. Det var en speciell känsla…Det glömmer jag aldrig!
Det var ju jag som hade tjatat på att hon skulle skaffa lilla Ida.
Jag var nära att drunkna en gång, det glömmer jag aldrig! Kan ännu känna hur jag drogs ner i vattnet och tänkte att nu är det slut…som tur var drogs jag upp igen, av ett par starka armar…

#3 Men fy… så otäckt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#2 Jag kan förstå att det var en stor upplevelse för dej Lodjuret att vara med och hämta valpen..Jag kommer ihåg när vi hämtade Shiva(katt) när vi var nyinflyttade hemma i Sverige.
#3 Herreje vilken tur att du blev uppdragen..vilket hemskt minne.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 Ja Usch vad hemskt,
Vilken tur att det kom ett par starka armar!!
#5 Jag det är en speciell upplevelse när man hämtar en familje medlem. Har många andra sorters djur också som jag följt med och hämtat hem, det är härligt!
Det var en lika upplevelse det med.

Jag glömmer aldrig när jag vid 10 års ålder höll på att kvävas av en Potatis när vi åt middag.
Den var inte så stor och gled ner och satt som ett lock i halsen, pappa dunkade mig i ryggen flera ggr men det hjälpte inte, jag var då blå i ansiktet, så slog han till jättehårt med knuten näve mellan skulderbladen och potatisen flög ut.
Det var hemskt och har gjort att jag har svårt att svälja tex hela värktabletter, är rädd att dom ska fastna så måste jag ta nån stor tablett så delar jag den eller så får det bli brustabletter i den mån det går.
När jag 4 år gammal brände mig på kokande vatten i Menton och fick ligga 1 vecka på franskt sjukhus.
Ja det finns väl en del..
När jag var 17 år, var jag tillsammans med en kille som körde motorcykel och vi krockade med en älg. Min hjälp släppte på något vis och jag skrapade upp hela ansiktet…
Jag minns att jag i ambulansen fick upprepa mitt personnummer,så när jag nu ska säga det så minns jag alltid den händelsen. Och, på något vis upplevde jag att jag hade min mormor med mig där…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Den händelsen jag aldrig kommer att glömma är en natt på hjärtintensiven då jag fick bevis på att vi har en själ.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!