God morgon 12 April
Nu har deklarationen kommit, för mej är det lätt, det är bara att skicka den tillbaka. Det underlättar när man inte är rik. Ha en jättebra dag alla ni!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har fått min med och det är bara att skriva under för mig med.
Godmorgon allesammans 
Det är en strålande vacker morgon, fantastiskt vilken ny energi som kommer med solen.
Ha en fin måndag
Go Morgon 
Soligt, men hu så kallt, minus 3 nu på morgonen och frost över marken. Måste iväg som vanligt för en superfiltrering av blodbanan.

Peter. lycka till.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Solen skiner från en klarblå himmel.
Tulpanerna har kämpat sig upp genom den hårda markytan.
Det är vår!
Ha en bra dag!
Godmorgon
Deklarationen.. den innebär mindre ångest nu än för 20 år sedan i alla fall. Nu är ju det mesta förtryckt, tack och lov.
Mitt krig mot maskrosorna har börjat och i år tänker jag vinna
. Alla tips mottages tacksamt, förra året hällde jag salt på dem, men då dog gräset också runt om så det var inte bra.
Hörde någonstans att det säljs maskrosfrö i påsar - man undrar vem som kommit på den försäljningsidén 
Zabelle

God morgon!
Det har varit minusgrader i natt, men nu lyser solen och värmer så skönt! Jag deklarerade i helgen, fyllde bara i mina resor och klickade på nätet. Det är ju så smidigt nu förtiden =)
#6 Satt och tittade på mina tulpaner i helgen som vi planterat i slänten och de börjar ta sig riktigt bra =)
Ta hand om er idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon, solen lyser på en kall värld men det blir nog varmare fram på dagen.
Nu är det bara att sätta fart med jobbet… ha en bra dag alla
oj så stor den texten blev, vad kom jag nu åt då… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 Deklarationen som påminner mig om att jag går hemma på sjuk- aktivitetsförsäkran och på 65 % på en redan låg lön och dessutom kvarskatt igen.
Livet är annars så toppen som det ska va … letar efter förgyllda ögonblick i stället för att gräva efter saker som tynger ned sinnet.
Törs inte tänka på deklarationen. Har till 15 juni på mej. Antar det blir kvarskatt som vanligt.
Idag blir det läkare med minstingen ( 19 år ) gastroskopi för hennes dåliga mage.
Sen har jag optiker på eftermiddan. Ska bli så skönt. Nu är allt "ögonarbete" en pina.
Solen skiner och fåglarna kvittrar!
Härligt!
Ha en bra dag alla!
Deklarationen ja. Lite pengar tillbaks. Jag gör reseavdrag. Annars är den enkel.
Idag är det skrutt med undertecknad. Ryggvärken som kom tillbaks vid påsken, ger sig inte. Det är värre än någonsin. Gör ont när jag sitter, ligger, står, går, allt. Har bokat tid hos naprapaten imorgon. Får försöka härda ut idag och göra pinan kort, gå hem lite tidigare.
Men solen skiner, och särbon var hos mig i morse. Det är guldkorn i tillvaron.
Ja deklarationen har kommit här blir det plus-noll.
Vädret är underbart och det blir att sätta lite fart! 
Ha det gott alla! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God middag på er allihopa!
Härligt väder med sol och blå himmel, ska iväg och jobba nu,
Önskar er alla en härlig dag
God eftermiddag
rusar in och ropar hej. Det är en del byråkrati att ta hand om idag, så jag har tyvärr inte så mycket datortid över.
ha det gott alla! 
Visst har vi saknat dig Sisa… här har varit så tomt.
Vi har inte kunnat skriva något utan dig 
Godkväll!
Deklarationen har kommit här också, bara att skriva på och skicka tillbaka.
Känner mig lite som en kokt kräfta i ansiktet i kväll. Har varit hos en kompis idag och vi satt ute i flera timmar i det strålande solskenet. 
Ha en skön kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 17
Ni har ju skrivit massor…kommer att ta tid att läsa…
Välkommen tilbaka Sisa, jag hoppas att du har haft en trevlig resa 
# 20
Tack Maggan!
Jag har haft några härliga, datorfria dagar…men nu känns det lika härligt att vara tillbaka igen! Om ni inte saknat mej, så har i allafall jag saknat Er…
# 2 Jag har saknat dig så det är skönt att du är tillbaka. Hoppas du haft några sköna dagar. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#20 Klart vi saknat dig!!! 
Zabelle

Hej Sisa!
Kul att du är tillbaka. Hade du en bra resa?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag har saknat dej jättemycket Sisa..äääääntligen tillbaka, välkommen!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack snälla ni…
Kul att du är tillbaka igen Sisa! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#28 sååå vackert när det blommar sådär 
#28 ha ha
Där hade inte jag heller gett mig in på att försöka utorta dem. Det hade blivit en ojämn kamp 
Zabelle
# 29
Tack Indiana…blir så glad!