God morgon 8 mars
När man sitter och tittar på en svart skärm innan allt dyker upp och tänker på att bakom skärmen finns 458 pers. som ska läsa vad du skriver är det lite skrämmande. Jag tycker att jag alla gånger inte har så mycket att komma med, men sedan kommer alla in en efter en med sina roliga och intressanta inlägg och då känns det som det ska. Kul!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er allesammans 
Jag önskar er alla en härlig ny vecka !
God dagens på er Cristina o Nillan.
Säger också.En trevlig vecka önskar vi oss..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tjillevippen på er 
Då var jag här för att bre ut mig och njuta av friden med att bara vara.
Hitta en vrå för att få sitta i lugn och ro och bara njuta med att se och skriva. Då har ni lyckats bra med inredningen Cristine med flera 
/kram Spanaren
Godmorgon
Hoppas veckan blir lika trevlig som helgen har varit.
Tillbringade söndagseftermiddagen tillsammans med AnnL och det är alltid lika kul. Tack för igår, vännen!!!
Ha en bra start på veckan.

Zabelle
Du har ju massor av roligheter för dej Cristine.
Många gånger får de mej att tänka : AHA!!
Sånt är bra.
Idag, jobb, allt det vanliga som hör till.
Solen skiner, kan bli en fin dag.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Jag hör på radion att det ska bli plusgrader långt upp i landet idag. Än så länge är det dock minus sju här, solsken. Nu är det dags för frukost och så jobb. Hoppas att jag ska hinna med en promenad innan det blir mörkt.
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon. Åtta minusgrader och soligt. Nu ska jag iväg som vanligt på måndagar.
Have a nice day 
Godmorgon igen…
tiden går…fortare än jag hinner med. Måndag igen och ny vecka…Hoppas ni alla får en bra dag…
Har inte tänkt på det så mycket, Cristine…visst är det pirrigt att så många läser…men många verkar ju tycka om att läsa här, och då känns det bra. Dessutom får vi massor av hjälp, av alla fantasifulla trådskapare…Visst är LK en härlig sajt…vi ser fram emot en ny vecka tillsammans…
God morgon!
Ny dag, ny vecka, nya utmaningar och möjligheter!
Ha en bra dag!

God morgon på er!
Sol ute sol inne, sol i hjärta och sol i sinne önskar jag er alla!
Kram/ Toyan
#8 Du är ju verkligen duktig på att skapa trådar liksom Gunilla och många fler. Det är bara att titta i veckans statistik.
Kramar till er alla!
God Morgon!
#4 Tack själv vännen . 

Tycker ni är så många som skapar så många intressanta trådar härinne. Alltid lika spännande att öppna datorn på morgonen. 
Då var det ny vecka o nya tag. Några minusgrader och ingen sol.
Idag ska jag bara åka till bibblan o lämna tillbaka lite böcker och sen promenad.
Ha en fin start på veckan. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God förmiddag!
Jag sitter alltid med förväntan på vad man ska få läsa för ngt när man loggar in - säger som Spanis - ni har verkligen lyckats med sajten =). Och vi andra får väl ta åt oss lte oxå som kommenterar och skriver hi hi.
Idag blir det jobb som vanligt - ingen sol idag =(. Man har ju varit lite bortskämd efter en hel vecka….
Härlig måndag till er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack Elpida m.fl . Vi gör så gott vi kan med sajten men den skulle inte finnas utan alla er som är här och skriver varje dag 
morgon!
Nu är tiden kommen för sol i ögonen när jag sitter vid datorn. Jag minns att jag klagade på det förra året också så här dags.
Nu avstår jag från att klaga - det är ju solen som är tillbaka!
Jag får fixa en bättre gardin så länge 
Ha en härlig dag alla!
#13 Klart du ska ta åt dej, du är ju en av oss som skriver.
Godmorgon på er!
Önskar er alla en härlig måndag i solskenet. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
…Var jag ska säga till er alla…så här sen?
#12 alltid lika spännande…juu om man kommer nånstans när man öppnar "lådan"purr o murr oooooo va det har tigit i krafter,att komma hit ooooo helt slut redan..käääk..har varit farten redan innan kl.6
vilken början av veckan murr-murr
Men hur som helst till ER ALLA från oss alla GOD DAG O GOD ARBETS VECKA 
Nå..jaa… solen skiner o jag försöker göra det också..nu är jag ju här
…
…
Hej hej.. Hoppas ni får en bra dag 
God eftermiddag!
Mina måndagsmorgnar är lite speciella.
För det första har vanligen särbon sovit kvar hos mig. Vi äter frukost tillsammans. Nåja - jag ÄTER inget innan vi åker iväg, för jag har alltid morgonmöte på jobbet på måndagar där vi äter frukost.
Men det är skönt att sitta bredvid sin älskling på bussen och lite halvsömnigt luta sig mot honom… Och bli pussad adjö sedan när vi skils åt för att ta respektive buss, han hem till Norrtälje och jag till jobbet i Enköping.

Ha det gott i solens sken!
# 19
Låter som en skön början på veckan, Bergspuman…fast lite tragiskt att skiljas åt kanske…