Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 434 ggr
Cristine
0

Godmorgon fredag den 26

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.Nu blev jag förvånad..att ingen varit in ännu! Jag har nu satt mej vid datorn med min kaffemugg som vanligt och tittar ut, men nej vad ser jag…det snöarFörvånad och riktigt ymnigt till och med. Nu får det vara nog!

Dottern tycker vi ska åka till Playa de Aro i Costa Brava.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

God morgon Cristine och alla andra som inte klivit upp ännu!

Här snöar det också. Vi har visserligen inte fått så mycket snö i år men det gör inget…

I dag får jag ge järnet på jobbet. Jag var ledig i Måndags och det har jag försökt jobba igen resten av veckan!

Ha det gott och njut av tillvaron.Glad

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

Här är det nollgradigt och blöta !

Himmel!, vilken slirig morgonpromenad jag och Svea fick oss Förvånad

Ha en skön fredag

Elpida
0

Morgon!

Här är det duggregn och nollgradigt. Det verkar som att vi inte ska drabbas ngt vidare av kommande snöoväder - men det har de sagt förr…

Idag är det fredag =). Vi ska ha lite afterwork på min avdelning med kinamat och lite vin - härligt!

Sen ska jag ta bussen hem till familjen och mysa i soffan!

Trevlig helg!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

aggeelin
0

Ååå åål fredag… skönt. Jag blir länge kvar på jobbet har en del som måste göras sent så därför är jag på väg dit först om en kvart. Hoppas att vi kan vara lite lata ikväll och köpa hem mat.

Ute är det något slagsblötväder, fuktigt i luften och nollgradigt. Undrar vad det ska bli av det…

Ha en härlig dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon

2+ i Malmö! Snart åker sandalerna fram Cool

#0 Förståndig dotter du har!!

Ha en härlig fredag!

Zabelle   

Indiania
0

Godmorgon!

Här är också nollgradigt i dag.Härlig bild Cristine, ja nu längtar man allt efter värme och ha det så gott i värmen Zabella! Flört

Härlig mysfredag åt er alla!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sisa]
0

Godmorgon!

Nu sitter också jag här med mitt kaffe, och vill önska Er alla en Mysig Fredag…och en Trevlig Helg!

Har ingen lust att skriva om vädret längre…det blir så tjatigt…önskar jag kunde skriva, att här lyser solen från en klarblå himmel…men DET SNÖAR!!!!

Kramisar

[MargaretaA]
0

Tjoho plusgrader i dag! Skrattande

friday-flowers.gif Friday image by rosebabe88

zabelle
0

Cool Måste bara berätta att solen skiner här just nu. Var ute en sväng och det var riktigt vårväder. Solen värmde riktigt skönt längst husväggen där det var lä.

Zabelle   

[MargaretaA]
0

härligt maggan avis Skäms

här är det grått och blött. Snösmältning pågår för fullt så visst kan man få vårkänslor utan sol - om man anstränger sig lite Cool

AnnL
0

Godkväll!

+4,5 o lite soldis men snön smälter. Idag var första dagen i år som både mössa o vantar åkte av när jag var i skogen. Cool

Var uppe tidigt, skulle fixa tankluckan på bilen halv åtta. Sen har jag bakat bröd, städat o handlat.

Nu har vi ätit gott. Så nu är det tv o data resten av kvällen.

Ha en fortsatt fin fredag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.