Finns det något..
jag verkligen hatar så är det det här!
Hur jag än bär mej åt så stämmer inte kassaboken men kontrolluppgifterna och infot från Fk, sedan fattas alltid något kvitto..det åär som de fått ben för vi lägger dem i märkt kuvär varje månad. Så då är det bara att gå igenom igen och räkna räkna räkna och det är jag urkass på. Troligen är det där felet ligger.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har du en vanlig räknemaskin. Ibland är problemet att man använt miniräknare och inte kan bocka av vad man slagit in. Lycka till vännen
Var rädda om varandra
Åh huuu…vad drygt…!
Jag minns när jag hade min butik och jag kunde sitta i timtal och räkna om och om, för det skiljde 2:50 på debit och kredit! 

Det finns bra dataprogram för sånt där… Min man älskar det - tidigare lät han som dig…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Ingen inbjudande syn 
Jag har periodvis varit ansvarig för handkassan på jobbet….
Suck…med olika momser, på samma kvitto….
Saknas eller är för mycket…..

Driver du företag Cristine?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Nej det är årsredovisningen för min dotter till överförmyndarnämnden.
Saken är den att båda minräknarna hade gått sönder så jag fick slänga, min son skulle komma med en, han kom och for med den i fickan eftersom de var många som kom så glömdes det bort. Dottern glömde att hon skulle köpa en i går, och sitta framför dator går int för jag får inte plats med papperen. Har fått räkna i huvudet med sågspånet jag har där.
Nu först kan jag räkna ihop allt här på datorn och bara be till alla makter att det ska va rätt.
Usch. Säkert nyttigt men ack så tråkigt. Vi håller tummarna.
Var rädda om varandra
Sånt där har jag också hållit på med på jobbet, men vi tog och betade av och kollade att allt stämde varje månad. Men du kanske också har gjort så Cristine?
Jo jag har ju kassabok men alltid händer något på slutet som gör att jag måste ta fram allt igen.
Men nu är jag på slutspurten

Aha jag förstår! Jag all pappersexercis är påfrestande tycker jag. Om man inte pysslar med det varje dag för då får man ju in bra rutiner och kommer ihåg alla turer.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Har kommunen hos dig lika vrickade blanketter och dessutom inte förstår en resultatatrapport och en balansrapport då är det inte lätt. Då kan man lätt gnissla tänder-
Var rädda om varandra