Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 504 ggr
Cristine
0

Ha ha... possitiv.

Ibland kan jag bli avundsjuk på dottern som brukar le och skratta medans hon gör sig ordning till jobbet. när jag frågar vad hon skrattar åt får jag till svar…Äsch saker..idag ska jag få låna en bok om miljön av en gäst.

Jag vet inte hur hon bär sej åt men hon kommer alltid hem med böcker hon lånat av gäster och taxichaufförer och då och då med en chokladkartong. Det är inte alltid så dumt att vara autist.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Vist är Dottern klok o mäniskovän….

Man tjänar på o vara glad o pigg……….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Jag är själv possitiv men har lite svårt för att gå och skratta för mej själv på mornarna. Det ska vara åt dina bilder då ibland!Tungan ute

[GunillaF]
0

Vad härligt Cristine! Jag antar att hon har lätt att få kontakt med folk därför att hon är okomplicerad och hon har antagligen inga fördommar om människor och då tror jag att det är lättare både att skratta och få kontakt.

Cristine
0

Jo visst är det så, hon är väldigt omtyckt överallt. Sedan har hon lärt sej en väldigt viktig sak och det är att berömma folk. Att säga Åh vad du kan mycket,  du är så rolig, du är så snäll,du är min idol…osv.

aggeelin
0

#4 Det var ett bra sätt att ha lärt in… sånt tycker vi alla om att höra Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

#4 Där har vi alla nåt att lära… att vara lite mer spontan och våga ge beröm även till folk vi inte känner så himla bra.

Zabelle   

[MargaretaA]
0

Förmodligen är din dotter också en sådan person som absolut inte kan föreställa sig och göra sig till.

Hon är förmodligen glad och bjuder på sig för att hon tycker om andra människor och de känner det. De känner den genuina ärligheten och uppriktigheten i det hon ger och de vill gärna ge något tillbaka.

Din dotter lär oss sanningen i orden "ge och du får tillbaka" Glad

Cristine
0

Jo så är det faktiskt, jag blir glad bara av att titta på henne. På morgnarna är det väldigt uppiggande start.

Toyan
0

Vilken härlig dotter Cristine, så klart människor blir glada när dom möter henne.

Kram till henne och dig!Glad

Maria
0

Vilken go dotter du verkar ha. Du måste vara stoltKyss

/Maria

Branneli
0

Underbart Cristine.

Dessa ungar ger oss så mycket Glad

Det är upp till oss att ta emot Flört

Jag saknar mina ungar på jobbet….men jag kommer igen…snart Tungan ute

Cristine
0

Tack Toyan!Glad

Jo det är jag Bummbleboo!Glad