Sex
Att lyckas med sex i ett längre förhållande är konsten att hela tiden få reprisen att likna premiären.
Jeanne Moreau.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
haha men jag undrar om någon kan det 
Vi får väl se om vi har något fenomen här på LK
Äsch då…jag tror att man ska utveckla premiären till att bli bättre och bättre "föreställningar"!
Ta en skopa premiär, en skopa av det bästa i reprisen och en skopa nytänkande.
Det borde bli bra om man jobbar efter det! 

ja premiärnerver brukar ju kunna ställa till det. Jag tror mer på att övning ger färdighet 
En show brukar bli bättre och bättre ju längre den går 
Ja jag håller nog med Jeremina i hennes kloka ord!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
hihi vad roligt! 
Särskilt för mej som blivit ofrivillig nunna!

Ja allt vi gör blir vi ju bättre på med gedigen övning och varför skulle sex vara annorlunda?
Dessutom är orgasm oehört bra för kvinnor, finns inget som motsvarar den i knipövning, så en orgasm om dagen bör alla kvinnor ge sig på ett eller annat sätt 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
jösses jag måste nog klona mig - jag vet inte hur jag ska hinna med allt man bör annars 

Oj då, vad "bör" man mer då?
Jag tar till mig alla trevliga "bör". Sex är trevligt!
haha jag skulle kunna skriva en mycket lång lista på det - men oroa dig inte - jag prioriterar noga och har roligt 99% av tiden. jag har nog aldrig saknat att inte ha "lördag hela veckan" annars hade jag väl prioriterat det

Ja jag tänkte väl det 
Borde och bör är ju ord som man egentligen inte ska använda (dumt av mig) för de har skuld och dåligt samvete som bästisar och dem vill vi inte alls ha i våra liv 
ja bör är ett riktikt trist ord 

Precis som måste… 
Jag håller med Hoppfull att orgasmer ger bra träning och så är det mycket trevligt. Vi behöver inte skriva bör eller ska utan istället att det vore bra att få orgasmer så ofta man har tid och lust till.
Det är ju faktiskt så att det är bra att knipa och det kan vi ju göra medans vi läser, skriver, äter eller diskar och till och med när vi är ute och går.
När jag åkte konståkning under min hela uppväxt lärde jag mig att hålla balansen med knipövningar. De har enligt läkare hjälpt mig på att vara duktig att hålla urinen om jag är riktigt kissnödig.
Oj, nu blev jag långrandig men jag förenar nytta med nöje skulle jag kanske bara skrivit, eller hur Hoppfull 

Hehehehe, ja det var egentligen precis så jag menade… vi kan bjuda oss själva på en daglig orgasm och förena nytta med nöje som du skrev 
Det är en konst att hålla uppe glöden, lågan och intresset i ett längre förhållande! Särskilt om man bor ihop!
Jag kan tycka att det är besvärligt ibland att hela tiden tänka ut nya grejer man ska göra… Men man får använda sin fantasi!
Nya situationer? Andra ställen? Andra platser? Hela tiden variera. Det får inte bli slentrian och tråkigt, då är det ju inte kul längre. Vi är ju inga robotar liksom…
Kanske spräcka ett och ett annat tabu.
Jag gillar att lyxa till det, med inramning alltså. Och göra lite halvförbjudna saker. Lyx och tabu i förening är nog min melodi :-).
#20 Kul att läsa om det du skriver och visst kan det vara trist ibland i ett långt förhållande. Alla är inte lika lyckligt lottade som jag som har haft samma man i snart 36 år från 15 års ålder och till dags datum på en ålder av 50 som i år blir 51. Och sedan kunna hålla sexlivet på en mycket bra nivå 
Den partnern man lever med en längre tid blir ju son ens andra halva. Så lär man ju sig även veta vad denna tycker om osv. Så om jag skulle välja så skulle jag gärna ha en och samma att dela livet med. Tycker att många går isär alldeles för lätt nuförtiden. Mina föräldrar var gifta i över 30 år. Ja märkte att de hade väldigt roligt på de "äldre" dagarna.
Jag tycker inte att premiären är något att sätta guldkant på. Den tycker jag mest omgärdas av osäkerhet och tafatthet. Ju längre förhållandet lever, desto bättre känner man varandra och då blir också kvaliteten högre.
Slentrian tycker jag att det är ganska lätt att undvika. Det är bara att avhålla sig ett par veckor eller varför inte en hel månad? Då blir glöden mer glödande än någonsin.
Jag tycker det blir bättre och bättre för varje gång 
Amor Vincit Omnia
#22 Mina föräldrar hade roligt sista natten pappa levde, fyra timmar senare var han död 98 år gammal.
wow en sådan drömfinal! 
#25 Antar att han dog lycklig!!
Han satt i badkaret och log!
Ja då var han det…..
# 25 Låter inte alls dumt !
Amor Vincit Omnia
Cristine vilket härligt avslut!
Å, så skulle jag också vilja dö… sexuellt tillfredsställd och med doften av min älskade i näsborrarna…
Ja det är verkligen ett exempel på hur verkligheten kan överträffa dikten.
Jag tror inte ens att Hollywood skulle våga sig på något så "gulligt" förlåt Cristine om det var ett illa valt ord men jag kommer inte på något mera passande just nu. 
Ett sånt slut skulle man vilja ge till alla i denna värld! 

Hehehehe, det är nog många som gärna skulle lämna jordelivet på det härliga sättet!
Ja han dog lycklig och mamma tog inte hans död så hårt som alla trodde att hon skulle göra efter 58 års äktenskap. Klart hon kunde ju heller inte gå omkring och berätta för alla, men hon tog det som ett avsked. De var mycket sammansvetsade.
# 36 Det är så man önskar leva & dö om man nu hade möjligheten att välja tycker jag.
Amor Vincit Omnia
¿ är det därför jag är singel fortfarande..?
bara repris på premiären….
WHAM-BAM-BOOOM..har väl sin charm ibland 
men,jag är nog mer sensuell än sexuell ..
..kanske därför jag är singel..?
penke
(hörde någon mitt nödrop?)*skratt*
penke det som inte går fram i dag kommer fram i morgon… eller nästa dag. Det är bara fortsätta att så frön, förr eller senare slår dom rot nånstans 
Hi hi hi ni är bara för roliga
Jag lever ensam också men just nu trivs jag. Ska jag ha någon så får det vara en man som kan ta hand om sig själv….Jag har redan två barn att ta hand om. Ibland kan det bara räcka med närhet, jag använde mig ex som kudde på natten