Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 369 ggr
aggeelin
0

Sport, sprot, sptrot, srtop, stopp!

Huvvaligen nu börjar sporteländet på tv…

Hur har ni det hos er? Är det sport som kommer att dåna ur tvn den närmast tiden eller ? Själv får jag väl skaffa öronproppar och sitta kvar framför datorn… Obestämd

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Nää, jag låter bli att slå på TV:n bara! Flört

Cristine
0

Bara dottern och jag! Ingen gillar sport.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Så skönt det låter. HÄr är vi ju fyra som bor men jag och katterna är inte så mycket för TV… men hussen är och han tycker mycket om sport… det är nästan det enda han läser i tidningen också. Jag får "utslag" av dessa sprotsändningar, huvva… och så går det inte att prata med hussen för han är inne i sportens värld… Obestämd

Branneli
0

Kommer & sakna Karlavagnen under OS…..

Sen kommer jag inte följa  detta, möjligen se något, jag får se Obestämd

aggeelin
0

Det blir ju så endsidigt… och inte går det så bra heller… de som förväntats att ta medalj skönt bra coh tyckte att de åkte bra men kom på 20e plats, vilken besvikelse för dem och "sverige" Tyst

[peter54]
0

Vi tittar på allt som har svenskt deltagande. Nu ikväll har vi exempelvis tittat på damernas sprint i skidskytte.

Ingen hos oss är någon sportgalning, men när det gäller större evenemang som OS och VM där det finns svenskar med och tävlar om Medaljer tittar vi alltid, speciellt om det är individuella sporter.

aggeelin
0

Jag kan tänka mig att lyssna men blir för bundet till Tvn när det håller på såå länge…

aggeelin
0

Jag kan tänka mig att lyssna på radion kanske , men blir långsamt att sitta still vid TVn för att se sport…

[peter54]
0

Man måste ju inte sitta längre vid TVn än vad man annars gör, det är inte vad jag menar med att vi tittar på OS.

Jag skulle aldrig få för mig att sitta uppe till kl 03 för att titta på sport (eller någonting annat heller för den delen).

Jag tittar på den timme kvällssändning som brukar visas och eventuellt på repriserna under dagen när jag är på dialysen och inte har annat för mig.

Anders 50
0

Det blir säkert en hel del tittande här, men vi är inte några fanatiker!

Och med en TV-box som kan spela in eller stoppa sändningen så blir man inte så bunden i TV-soffan, utan kan titta när man vill.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Jeremina]
0

Jag gillar en del sport men min man är inte så intresserad så jag klarar mig bra!

Maria
0

Varken min man eller jag är särskilt intresserade av sportFlört

/Maria

AnnL
0

Jag tittar på mycket på OS. Sambon däremot är inte ett dugg intresserad.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.