Gullig liten historia...
Imorse fick vi lite brådis till respektive buss, jag och kärbon. Bägge går ungefär samtidigt - hans till Norrtälje och min till Enköping.
Jag tyckte hans blåa SL-buss var lite väl snabb ut från hållplatsen, så jag stegade iväg en bit och skulle se efter om han verkligen var med den. Tyckte mig se en hand som vinkade, så då suckade jag av lättnad. De går inte SÅ tätt nämligen…
Strax därefter kom min buss och jag gick ombord. Då surrade mobilen. Det var kärbon som ville veta om JAG hade hunnit med MIN buss. Han såg att jag hade gått iväg en bit och trodde att jag missat den… Ha ha, det var ju för att jag trodde att HAN missat SIN buss…
Sånt där, när bägge samtidigt sänder samma slags omtanke, eller råkar oroa sig för den andre, för samma sak exakt samtidigt, tycker jag är så himla rörande… hjärtat smälter …!

Ack den kärleken
Visst är det härligt när man tänker på varandra, och är det då samstämmigt så märks det ännu mera.Vårda den kärleken!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det är så det ska vara och jag och min man har det så efter snart 36 år tillsammans. Lycka till i fortsättningen 

Omtanke 
Det är bra i ett förhållande
Jag riktigt smälter när jag läser det du skriver. Vad fint med denna kärlek och omtanke 
Kram till er båda!
Med ljus och kärlek... Tina
Mysigt att höra!