Roade mig med att ...
Det var inte dåligt, men vi har lite mer här. Jag försökte ta ett foto idag för fågelbordet som är 65cm högt har försvunnit under snön och av julgranen syns bara en bit av toppen. Jag tog ett par utan blixt men eftersom jag står så ostadig utan att hålla båda käppar blev de suddigt,det med blixt blev bättre..man kan se grantoppen mellan fåglarna, fågelbordet står intill.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Det kan man kalla vinter!!
Här är det svårt att mäta eftersom det blåser så mycket. På vissa ställen är det mycket o på vissa ställen nästan inget alls.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Här är det så öppet så det ligger som en jämn kappa.
Ja, men jag tror inte att det har varit såpass mycket snö här sedan den där gången för runt tio år sedan när det kom en meter på ett dygn.
Nu har det smäält till och blivit kallt igen också, -23 grader just nu.
Usch då..lite varmare här med -21
# 5
Menar du vintern -98…Snökaos i Gävle, då man stängde hela stan?
#7 Ja, vi fick 75 cm här den gången och vår väg försvann. Jag fick ringa till en granne och be honom skjutsa mig till landsvägen i sin stora fyrhjulsdrivna traktor när jag skulle till dialysen.
Rapphönsen dog ut här den gången och har inte kommit tillbaka. jag har gjort iordning ett hönshus för att skaffa höns och försöka föda upp nya rapphöns med hjälp av dem.
Vi åkte skoter i Gävle då. Visste knappt vad som fanns under snön…som att åka i labyrinter och ganska läckert. Snön var så hög, att man såg rätt in i fönstren i vissa bostadshus. Bandvagnar fick köra runt med hemtjänsten…Det var en vinter, man aldrig glömmer.
Fin idé med hönsen, Peter…