Glädje att återse vänner!
Som Chik påpekat så fattas en del medlemmar som man var van att se varje dag men som av olika motiv inte syns här nu. Men det kan bli så… ibland har man inte tid eller så vill man vila från datorn. Desto gladare blir man när man ser någon som dyker upp eftersom de känns som nära vänner. Ändå är det bara genom en ruta.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så är det! Vi får hoppas att de kommer tillbaka med nya friska tag och ideer!
Ja men vist är det så..
Jag för min del tycker att det är många som fattas..O man kan ju söka o sända Pm.Om man kommer i håg rätt namn ja..
Har jag försökt o det fungerar inte..Många av Nicknamnen går ju inte o stava till
för mig…
Lena.P är jag i verkliga livet.

Man vet ju aldrig orsaken till frånfället…(heter det så)
Om det är frivilligt eller ofrivilligt…..
Ibland tar ju vardagen en ofrivillig ändring
Hej. Ibland har vi mer i ibland mindre tid. JAg själv är nog en periodare
.
På våren hinner jag inte vara inne lika mycket. Och sen är det lite olika på vilken sajt man är. Ibland har jag skrivklåda
, ibland läser jag mest.
Visst är det fantastiskt att man känner sig som jättegoa vänner trots att man aldrig sets. Aldrig pratat i telefon med varandra.
Var rädda om varandra
Så är det…vissa dagar har man massor av tid, att sitta här…vissa dagar finns ingen tid alls…Det viktiga är ju, att man kommer tillbaka…

#2 chik, du kan leta upp gamla trådar och klicka på användarens Avatar så kommer du till dess personliga sida och kan skicka pm.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.