Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 639 ggr
zabelle
0

Godmorgon Torsdag 7/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu börjar temperaturen krypa neråt här också. -8 grader och blåser gör det ju alltid här så det biter ordentligt i kinderna.

I går var det strålande sol och massor med folk som åkte skridskor på vår konstgjorda damm.

Ha det så gott idag.

Zabelle   

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Minus 30,6 och har varit - 32,4 grader. Ytterligare ett dygn ska kylan hålla i sig och dom pratar om att vinden ska friska på.

Ha en bra dag/ kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon på er!

Brr vad kallt Spanaren! Var bor du i vårt avlånga land egentligen? Här är det bara drygt 5 minusgrader. Härlig bild Zabelle! Man blir så glad av att se alla som har roligt i snön och på isen Glad

Önskar er en härlig vinterdag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

Vilken glad bild Zabelle !

-11,6 härnu på morgonen men ingen ny snö har fallit,

skönt för jag har träningsvärk av allt skottandeTungan ute.

ha en fantastisk dag

[GunillaF]
0

God morgon!

Det blev en rask prommenad till jobbet. Ingen njutning att vara ute när det är -34 grader. Jag bor i Ångermanland.

Hoppas det vänder snart. Det skulle kännas rätt så milt nu om det blev "bara" -20!

Ha en bra dag allesammans!

Indiania
0

Godmorgon alla!

Härlig bild Zabelle! Flört Men inte din Gunilla brrr vad kallt.Här är det - 13,8 så i dag blir det en promenad och så skall julsakerna bort.

Önskar er alla en finfin dag!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Cristine
0

God morgon alla!

Jag förstår att du hade svårt att ta dej in i bilen Gunilla!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

#6 Hahaha…. Som tur är behöver jag inte ta bilen till jobbet. Det tar bara 7-8 minuter att gå. Det är perfekt för då får Ester göra sina behov efter vägen. Hon delar kontor med mig.

Men hon jobbar bara halvtid och stannar kvar hemma efter lunch!Tungan uteFlört

[Sisa]
0

Godmorgon!

Jag bor i Norra Uppland…här är bara -10 grader nu, men det snöar igen. Ännu mera snö…Ska jobba ikväll, så jag hoppas vädret lugnar sej innan jag ska åka hem. Har en bit att åka, och gillar inte att vara på vägen då det snöar…

Kör försiktigt och ha en bra dag!

aksaz
0

hej nu är det varmare här -13 ca ,man tycker att anfäderna kunnat bosatt sig på en behagligare plats ,ett klimat som var behagligt ,hej

zabelle
0

På ett bygge här i Malmö jobbar 2 killar utomhus idag i SHORTS!

Vi har visserligen inte mer än -7 grader men lite kyligt är det ju.

Det lät som om de hade slagit vad med någon på Posten. Postkillarna kör i shorts året om, men det tillbringar mesta tiden i en bil, inte på en byggställning utomhus.

Zabelle   

[MargaretaA]
0

jo det är nog sant som dom säger att folk bara blir tokigare ju längre söderut man kommer! Förvånad

Här är det bara -6 så jag törs inte klaga. Men bara den stora mängden snö kommer att göra detta till en "Vinter man minns".

ha en skön dag alla!

aksaz
0

det var allt för kallt du ,långkalsong väder av typ värme underställ ,jag skulle inte vilja byta med dom

chik
0

God dagens.

Zebell fin bild zebella…

Brr vad kalt vissa av oss har….Vi har bara ca 10- o det är ju inget att gnälla över..

Sisa vad du kommer att bli fin när du åker till jobbet.hiii.Haaa.-bilden är bara för mysig…

Ja alla här, så ingen som har gått åt i kylan vilket våra uteliggare inte kan säga det samma…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

Jag bor i nordvästra Uppland och här är det riktigt milt idag, "bara" 10 minusgrader.

Istället snöar det så det är halt som tusan på vägarna, nysnö på den packade och polerade gamla hårda snön, det blir snorhalt och det var många som låg och petade i 30-40 km/tim på landsvägen.

AnnL
0

Godkväll!

-11° och det tycker jag är kallt med vår fuktiga luft. Måtte det vända snart. Skrikandes

Jag och sambon har varit och köpt en fotogenkamin som jag kan ha på ovanvåningen och ett elagregat som vi kan koppla till värmepumpenn om strömmen skulle försvinna. Känns skönt att vara rustad om vi blir utan ström så inte vattenledningar och annat fryser sönder.

Ha en fortsatt fin måndagskväll i kylan. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.