God morgon 4 januari
Första arbetsdagen efter helgerna, hur känns det!
Lite svårt att ta sig upp förstår jag, dottern är lycklig över att hon får vara kvar i sängen.
Många brukar tycka det är kul att komma tillbaka till jobbet och träffa kompisarna.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon
Ja Cristine, det känns faktiskt inget vidare…. 15 grader på mitt kontor. Någon hade stängt värmen under helgerna.
Men i takt med att värmen stiger kan det bara bli bättre.
Hoppas ni andra får en lite varmare start på dagen.
Zabelle
God Morgon på er alla…
Jag för min del tycker det är skönt att det börjar bli normalt nu.
Zebella..Hoppas att du har fått upp ångan nu,så du har blivit lite varm i kläderna.
Cristine..Vist är det skönt när barna sover??
Jag har det lugnt o skönt här nu.Sambon skall jobba i ca 2 mån.Dom ringde från hans jobb o frågade..Tycker lite synd om han.Först permitterad på grund av arbetsbrist o nu till baka i några månader till det sket jobbet..Skin till verkning ett riktigt skit jobb med hudar som luktar fan o väger ton..Ja,ja det blir ju mer pengar än o gå hemma…
Ja ni får ha dagen som ni för tjänar alla…
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Men fy, det kan inte ha varit roligt att komma till en så kall arbetsplats Zabelle.
Så tråkigt Chik att de först sparkar sambon och sen ger honom jobb på nåder. Usch
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
#1 Har du lika "härligt" på ditt jobb som jag har,Zabelle?!
Hos oss blev elementen avstängda när vi gick på julledighet och en person lovade att de skulle sättas på innan vi kom tillbaka så vi skulle slippa frysa idag….. Men… ack vad vi bedrog oss.
Jag har just nu 12 grader. Funderar allvarligt på att gå hem igen. Facket skulle aldrig godkänna att man sitter och fryser arslet av sig på det här sättet!
Nu är jag riktigt förbannad!
Ha en riktigt bra dag ni som slipper frysa.
#2 Det verkar bli vanligare och vanligare att de permiterar folk pga arbetsbrist och sen tar in bemanningsföretag istället. Förstår att det inte är så kul att gå tillbaka till en arbetsplats som man fått gå ifrån en gång. Men vad gör man… pengarna behövs ju.
#3 Börjar få upp värmen nu, har fått in en byggfläkt. Jag är just nu placerad i en liten byggbod med golvvärme, den klarar inte minusgrader så bra.
Zabelle
Godmorgon alla!
Hoppas ni får upp värmen tjejer, inget vidare att komma till en kall arbetsplats,Hoppas dagen blir bra till slut för er alla!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Nej fy för att frysa. Här är kallt ute, men varmt inne…så jag fryser inte. Dessutom är jag ledig idag, och tänker ta en tur in till stan.
Hoppas ni får en fin dag!
Kram och värme från mej.
God förmiddag!
# 1,4 Fy för attan o komma till en så kall arbetsplats. Hoppas ni får varmt under dagen. Det är ju inte meningen att man ska behöva sitta på jobbet i termodress.
Här är ca -2°. det blåser och snörar.
Ska ha sambons barn o barnbarn på eftermiddagsfika idag.
Ha en skön måndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon.
Ingen vardag än på en vecka. Gubben har tagit semester och börjar inte jobba förrän nästa måndag, men vi ställde faktiskt klockan ändå för det duger inte att sova till kl 11 varje dag.
Nu ska köket bli klart är det tänkt.
ha det bra alla vad ni än ska göra.
God eftermiddag allihop!
Hemma igen efter en del ärenden. Var på jakt efter ett par skridskor till mig, eftersom mina försvunnit i flytten. Tyvärr kom jag hem utan. De jag hade tidigare var helt perfekta, påmminde om ett par inlines i plast med foder inuti och gick att knäppa med spännen och med snörning. Tyvärr hittade jag inga liknande endast till småbarn. Jag vägrar att köpa traditionella, kalla och hårda och klämmer lite var stans. Jag får fortsätta att leta vidare någon annan dag…
Oj, vad en del av er frusit idag. Låter inget vidare. Nog för att det är bra att spara på värmen när ingen är där, men då får de ju sätta på i god tid så att det är varmt och skönt när man åter ska börja arbeta!
Önskar er en fortsatt bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina