Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 466 ggr
alphinna
0

Min nya tillvaro.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som alla numera vet efter mitt inlägg igår så (vaaa har ni inte läst ??? fyyyyyyy Glad ) så tog jag bort Kalivovven för ett tag sedan. Den andra vovven jag hade Zkipp fick ju blodcancer i februari…..Efter honom kom lilla Leo som behövde ett hem akut och för några veckor sedan så kom det en hund hit som Zkipp var morbror till. Dom är så himla lika och han behövde också ett nytt hem. Kontakten har skett via bekantas bekanta. Så jag vet vad jag har fått…..Leo har ni sett tidigare på bild men inte nya vovven Chantek och det måste nu ju se…..Det är det vovven till vänster, den andra är Zkipps mamma

[GunillaF]
0

Väldigt stiliga hundar! Skrattande

alphinna
0

mmmmmm visst är han stilig Gunilla.

alphinna
0

Funderade ett tag på dessa vovvar men jag tror att dom kommer och ha problem i lydnadsträningen, risken finns att dom blir så ledsna att dom vissnar……*skrattar*

zabelle
0

#0 Vad är det för ras? De är jättefina båda två!

Zabelle   

[MargaretaA]
0

Verkligen stiliga hundar! Kyss

alphinna
0

Chantek är en blandis schäfer långhårig collie och en klippa. Lugn och stabil mentalt, bra förebild för Leo som finns på detta kort. Lillskiten i familjen……han är en pinscher

Maria
0

Vilka fina hundarGlad

/Maria

Cristine
0

Instämmer till fullo med de andra.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

#6 Va fint tecknad han är, Leo.

Zabelle   

alphinna
0

Ja Zabelle han har en verklig fin brun färg mot det svarta. Han är en import från Finland och sen varit hos fodervärd. Där hade han det inte alls bra så kennelägaren som köpte in honom tog tillbaka han och sen fick jag ett telefonsamtal. Hon visste att jag hade förlorat Zkipp…..så han kom hit, pussade mig och gick sen och lade sig under bordet…..så var den affären avslutad *skrattar* ja inte kennelägaren alltså utan Leo moahahahaha

[Sisa]
0

Hunden är människans bästa vän!

Härliga bilder, på jättefina hundar, Tack!

alphinna
0

Chantek, Leo, matte….niger fint och tackar för det. Men du Sisa, var glad att du slapp se matte på kort också för då hade du satt kaffet i vrångstrupen…*skrattar*

[Sisa]
0

# 12

Skulle vara jättekul att se ett kort på Dej….Flört

alphinna
0

Det var ju himla otur Sisu att jag nyss gav bort det sista kortet (undrar om hon köper det hmhm)….men du kan få se min granne!!!!!!!Skrattande

[Sisa]
0

Okey…får jag se Din granne då…..Flört

Det är väl inte Du på den lilla bilden……Obestämd

[MargaretaA]
0

är han snygg? Tungan ute

aggeelin
0

Det var rejäla hundar det där Skrattande något att hålla i när åskan går kanske? Om det skulle finnas behov…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

alphinna
0

Grannen är sketasnygg……jo det är jag på lilla bilden och grannen kommer här, fundilerar allvarligt på och fråga han om en dejt faktiskt…..*flinar hysteriskt*

Ja aggeelin, eftersom grannen kanske inte är mycket och hålla i så har jag i alla fall hundarna…..

[MargaretaA]
0

hoho vilken snygging!!!! Skrattande

alphinna
0

hehehe visste väl att han skulle falla dig i smaken….han har ju bara *DET* alltså……*flinar ännu mer hysteriskt*

[MargaretaA]
0

haha

ja DET var ordet Skrattande

jag undrar om han har snott Tomtens kalsonger?! FörvånadSkäms

[Sisa]
0

Fulaste granne jag någonsin sett….Tyst

alphinna
0

men Sisu dåååå…..Skäms ser du inte att han har det där lilla extra som man alltid letar efter hos en man *host harkel*

Jadu Maggan lurade också på om det var tomtens kallingar ska fråga han…ja inte Tomten alltså utan grannen *skrattar numera hysteriskt hysteriskt*

Skrattande