Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 800 ggr
Cristine
0

Borta eller hemma?

Vart tänker ni fira julen?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Hemma.

/Maria

chik
0

Hemma.Men barn o deras respektive..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Vi firar nog också hemma, det är inte riktigt klart ännu.

tilja65
0

I år samlas på västkusten hos min dotter och hennes familj. Jag längtar verkligen dit Skrattande samtidigt så saknar jag jularna förr, då vi firade hemma, men man kan inte få allt och får vara glad för att familjen kan samlas Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[GunillaF]
0

Hemma!Glad

Clary
0

Hemma Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[Sisa]
0

Hemma, tillsammans med våra barn. En liten tur till min syster i mellandagarna…Glad

nillanb
0

Hos föräldrarna, med barn och barnbarn syster med familj.

signemo
0

Jaha. Barnen kommer hem till jul.Och det är jätteroligt.  

De vill än så länge inte fira jul nån annanstans. Har ibland föreslaget det. tex en stuga nån stans i Sverige.

Så det blir, först hos mina föräldrar vid middagen ( där är mina syskon med familjer) sen förhoppningsvis hem,( svärmor brukar envisas med att vi skall till henne i mellan ( ca 50 m)  och dricka kaffe titta på kalle anka o dela ut julklappar Men då har jag en halv timma på mig att fixa maten till alla kommer och det ställer jag inte upp på längre.

för på kvällen kommer ju alla till oss, det är t förutom min gubbe och våra vuxna barn,  min mans mor och hans bröder med familj och även min mor o far .

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
0

Hemma! Det är jätteskönt för vi har alltid varit hos andra förr om åren. Äntligen kan man lägga upp fötterna på bordet och bara njuta av den omtalade julefriden. Det ser jag fram emot Skrattande

[Jeremina]
0

Vi firar hemma och barn med familjer kommer samt pappa och Nickenikita och det blir mycket mat Cool

Anders 50
0

Julaftons kväll firas här hemma tillsammans med syskon som gärna vill fira jul i föräldrahemmet.

Mitt på dan doppas det i grytan tillsammans med två av syskonen som turas om att stå värd för detta.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

ja Julen går ju i ätandesteken..O man blir ju så tröt när man sitter o bara äter o gosar…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

Vi blir här hemma i år. Vi brukar turas om mellan min syrras, vårt och mormors hus. I år kommer de andra hit.

[rore]
0

Mitt schema för december är ej klart,, så jag vet inte om jag jobbar,,

Annars blir det hemma

[Asta]
0

Hemma

mayolica
0

Jag gillar inte julen. Det blir antagligen bara jag och min dotter hemma om inte hon tänker åka bort,iså fall blir jag själv.Jag kan inte åka någonstans och fira jul ,eftersom jag är allergisk och blir så sjuk av alla dofter som finns överrallt kring jul.

~ mayolica ~

Cristine
0

Så tråkigt Mayolika, det är inte roligt att sitta hemma för sig själv.

Är det ingen medicin som hjälper ett tag i alla fall.

aggeelin
0

Hemma, vi firar ensamma på julafton, tror vi. Och har en till julafton på juldagen när vi får ha de vuxna barna stor del av dagen, istället för att de ska dela sig en timma här och en timma där…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

mayolica
0

#18 Nej julen är jobbig tid,det är å många saker på en gång. Jag kan ju inte begära att folk ska avstå från alla sina julblommor,glögg,pepparkakor,vörtbröd och allt annat med kanel eller dofter för att jag ska hälsa på. Hade jag haft min släkt här så hade jag kunnat ta några betepred och kommit en liten stund kanske,men inte sova över natten.Rynkar på näsan   Fast jag tycker mer synd om min dotter att vi bara ska sitta här själva,så jag sa att hon kunde åka bort. Men jag vet inte hur hon gör,jag har inget behov av att fira jul.

Jag längtar bara tills det är över och hyasinter och sånt försvinner från affärerna.

~ mayolica ~