Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 303 ggr
Cristine
0

Storlek på bilen.

Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen. 
Särskilt på de stora köpcentren.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Ha ha det där känner jag igen.. Händer ofta att jag helt glömt vilken rad jag ställt min lilla Colt och får springa runt och leta.

Man kanske skulle fästa en sån där liten orange flagga i antennen som barnen har på sina cyklar?

Zabelle   

[GunillaF]
0

Har ganska stor bil och nu har jag ännu en anledning till att inte åka till stora köpcenter….FlörtTungan ute

chik
0

Jag är ju en liten vane mäniska.O åker bara till mina affärer o där parkerar jag på nästan samma ställe.så rutinen gör att jag behöver bara gå,så står min bil där..

Huva åka någonstans som man inte kan hitta bilen vilket trama..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Nickenikita
0

Känner igen det…får alltid springa o leta efter bilen men så har jag dåligt lokalsinne också.Glad

[MargaretaA]
0

man ska inte ha en mörkblå Volvo heller. Eftersom som det finns så många nästan likadana så blir man lätt lurad. Det har hänt några ggr att jag försökt öppna fel bil Skäms

[Sisa]
0

På det stora köpcentret här märker dom ut parkeringslängorna med olika djur. En tupp, en hund, en ko osv…

Då behöver man bara komma ihåg vid vilket djur man parkerade!  Obestämd

Cristine
0

Det där med djuren var väldigt smart, men jag vet inte om de skule räcka till i Birsta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

# 7

Man kanske kan välja annat än djur…  Flört

[peter54]
0

Jag har aldrig det problemet eftersom jag har HK-tillstånd och alltid kan parkera mer eller mindre utanför dörren.

Hoppfull
0

Och vi har en så pass udda bil så chansen att det ska finnas en till är minimal. Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

evrekaw
0

Jag väljer alltid en bil med udda färg så att jag på så sätt enkelt hittar den… Annars skulle jag väl irra runt en timma som en yr höna i Birsta… Tungan ute

Men jag har en liten bil - ska ju bara ha den för att åka till och från jobbet. Till längre resor blir det makens.

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

penke
0

jag har ju en ..unikt  blå bil…
likt Maggan har jag öppnat o nästan stält in matkassen i "fel" bil Skäms
det var ändå på en liten patkering utanför mataffären hemma..

på de större minns jag sälla jyckar eller blommor på skyltar,
hittar ungeför vart..och tar fram mitt hemliga knep,
fjärrnyckeln
o spanar/lyssnar efter vilken bil som blinkar åt mig(förhoppningsvis)
annars för jag gå en bit till… *garv* 

penke