Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 419 ggr
[MargaretaA]
0

Vad gör ni ikväll?

Tittar alla på Idol eller?

Själv kommer jag inte undan nu när köksbordet har hamnat i stora rummet. jag saknar ibland avskildheten i köket som det var innan - tänk att man aldrig blir nöjd Skäms

Men det är fortfarande nära till kylskåpet och det är ju huvudsaken Flört

BasqueWhiteWine.jpg White Wine image by jodwurz

Soffe
0

Tittar på Idol Ja. Spännande :-P

signemo
0

Här har vi ätit . Nu sitter jag med datorn i knäet framför tv och smuttar på ett glas vitt vin. Min man hoppar runt mellan kanalernaFlört

Var rädda om varandra

solblomman47
0

Sitter o håller på med en massa pappersarbeten=) Usch men det måste göras.

Soffe
0

Erik i Idol är ju bara så bra! Fram med fler sådana bra sångare Cool

[MargaretaA]
0

ja jag såg han. Vicken röst på en så liten kille! Förvånad

Soffe
0

Ja han är otroligt bra och speciellt just för att han kan sjunga rock som är min musikstil Glad

[MargaretaA]
0

jag är glad att jag slipper välja för alla är bra var och en på sitt sätt. Det roliga och rättvisa är ändå att man inte behöver vinna Idol för att bli framgångsrik - det finns det flera exempel på.

Soffe
0

Visst är många av dem bra på sitt sätt. Det säger jag inte emot.

tilja65
0

Jag försöker dämpa maginfluensan med whiskey och popcorn vilket maken serverat mig (det sistnämnda mottogs inte alls väl kan jag säga). Jag har lyckats genomföra två hypnoterapibehandlingar trots att jag är sjuk, så jag är mer än väl nöjd kan jag säga…

Övriga familjen har idol igång, vilket jag ögnar på ibland…

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

aggeelin
0

Vi spelar in Idol och ska snart börja titta… vi vill slippa reklamen. Här tycker vi att både Erik och Tove är bra… är inte så förtjusta i Rabi så han får gärna få minst röster…

Har ätit gott och ikväll var det sambon som lagade maten, skönt och matlådor blev det också Skrattande då känner jag mig "rik" Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[MargaretaA]
0

jisses wisky och popcorn - jag får maginfluensa bara av att tänka på det Skrikandes

tilja65
0

Förstår deet Maggan, det knyter sig i magen bara jag tänker på kombinationen Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[peter54]
0

Jag har inte tittat på TV alls ikväll. Idol är något jag definitivt undviker. Jag har ordnat myskväll åt barnen med popcorn och chips efter middagen som de valde själva - chickybits och pommes frites.

Själv äter jag inte något av det som ungarna föredrar, så när de åt sina chips och popcorn valde jag min favorit, en stor kopp Twinings Earl Grey med mycket mjölk. Till det några Wasa Sport+ med Lyckans Räkost och röd paprika, jummyGlad

Sedan har jag förberett för morgondagens älgjakt, måste ändå upp så tidigt att det är bäst att ordna så mycket som möjligt ikväll.

[MargaretaA]
0

Är det inte märkligt hur barn och vuxna har så olika uppfattning om vad som är gott?!

Cristine
0

Hu hoppas du inte blir yr av ångorna du har runt dej Peter, jag blir lite full i skratt, här sitter vi alla kvinns och själper i osss alcohol medans mannen i gruppen dricker te, jag undrar just vad Anders har i sin kopp/glas.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

#14 Ja det är diametralt skilda uppfattningar om vad som är gott. Till och med när det gäller lördagsgodiset väljer de sånt som jag aldrig skulle äta.

Skrattande

[MargaretaA]
0

nja när det gäller godis har jag rätt så barnslig smak. Allt som är sött går bra - även fast jag mår jättedåligt av socker Rynkar på näsan