Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 413 ggr
Cristine
0

God morgon 25 oktober

Det verkar som alla utnyttjar den extra timmenoch det gör ni rätt i för idag är det söndag-vilodag.

Det regnar för fullt känner jag(brr, katterna som hoppar upp i sängen blöta) så vi kan inte ta in resten av veden. Ska se om jag hittar en bild med lite färg som piggar upp.Skrattande

KSTREAMDAGoodMorning-vi.jpg Good Morning image by KimCandy2

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

Wow vilket ljus och vilket djup det var i den bilden!

Nyss kommit in med vovven och det är en grådisig dag. Verkar som det har kommit underkylt regn för det var såpa på vissa ställen när vi gick ut.

Glad ändå Skrattande så ha en bra morgon, middag och en sen kväll.

/kram Spanaren

Cristine
0

Ja väs t ä den f in.

Cristine
0

K ax ej stri bå…Skrikandes

[Sisa]
0

Godmorgon,

ljusare morgnar, mörkare kvällar…Det är väl så det blir nu ett tag framöver. Grått och disigt även här. Vi får tända många ljus, bära reflexer och vänta på snön, då blir det i allafall vitt ute.

Ha en skön vilodag, ni som tänker vila. Själv ska jag städa, bland det tråkigaste jag vet.

Må så gott!

[Sisa]
0

Undrar vad Cristine säger där…Obestämd

tilja65
0

Godmorgon på er!

Vaknade tidigt idag och har nu suttit och jobbat ett par timmar… Annars har jag en lugn dag framför mig… ska fortsätta att jobba lite och sedan blir det lite tvätt och matlagning… Ska hitta på något med mina tinade kycklingfiléer…

Önskar er en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

tilja65
0

Ja, vad pratar du för språk idag Cristine Förvånad?

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

solblomman47
0

God morgon alla!

Idag är det en riktig grå dag dimmigt så man ser inte längre ut än dit näsan pekar=). Flört

Vaknade halv sju enl vintertid så jag fick en hel timme att forstätta läsa i boken (där jag somnade ifrån i natt) innan jag klev upp. Jag läser "Universums Plan" med Lena Ranehag både bra och lätsläst tycker jag.

Idag ska jag ta ett tag i tvättstugan och laga lite mat på förmiddagen eftersom jag ska bort senare på eftermiddagen.

Ha det så gott idag alla.

Kram Solis Flört

Cristine
0

Kan ej skriva!Obestämd

Hela morgonen har det varit tok till och från med skriften, när jag försökt ändra har det inte gått,

Tack för ljuset.Glad

solblomman47
0

#9 Är det din Lage som varit i farten igen. Han har hållit sig lugn nu ett tag när jag skrivit till dig Flört

nillanb
0

GomorronGlad

Regn dag i dag, skickade ut gubben med hundenFörvånadCool.

I dag vill mitt huvud fortsätta röja, men min kropp är inte lika glad åt den tanken.

OleaViola
0

Godmorgon alla Lite grått å trist i dag…………….

Men så skönt med en extra timmes sömn men nu blir det dags för tidningarna…………..

I dag blir det nog en Del Kaffe slurpande och tårta senare en tripp för att hälsa på min inneboende som ligger på sjukhuset

Må gott alla……………

Cristine
0

Jag undrade om det var Lage eller en släkting till Kvaser då hans namn stod med stora bokstäver och jag inte kunde ta bort dem

[GunillaF]
0

God morgon!

En timme extra var precis det jag behövde idag.

Jag hoppas ni får en riktigt trevlig Söndag!Glad

solblomman47
0

#13 Cristine vem det nu var så är de i min dator igen har suttit o svarat på ett pm och det gick banne mig inte att skriva. Förvånad  Nu ska datorn få vila ett tag så får vi se sedan hur det blir.  Flört

aggeelin
0

Godmorgon, det tycks vara spöken i datorvärlden idag. Få se hur det går för mig att skriva då.

Vi har utnyttjat den extra timmen till att sova, ett bra val tycker jag. Här är regnigt och läskigt - jag ska tända våra lyktor ute exta tidigt idag. Jag cyklar till yogan vid 16.30 och tänder dem innan dess så de lyser när jag kommer hem.

Ha en härlig dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

He he he…

AnnL
0

God förmiddag!

Grått, trist o duggregn. så ser vädret ut i södra Halland.

Tvättar lite idag annars blir det en lugn söndag. Vi ska till Ränneslövs kyrka kl 16 och lyssna på Sanna Nielsen. Sen får vi se om det blir buggkurs efter det.

Ha en skön söndag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Låter som du får en trevlig söndag, Ann. Ha det så bra…Glad

aggeelin
0

Sisa, jag tycker inte heller om att städa… fy så tråkigt Obestämd

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[MargaretaA]
0

God morgon

Härligt med en extra timme.

I dag ska vi försöka få lite ordning i det kaos som uppstod i samband med att köksväggen togs bort, så det blir inte mycket vilodag här inte.

ha det bra och helga vilodagen ni som kan Glad

Toyan
0

God middag!

Skönt med en extra timme, gråväder här också. Har förberett middagen och ska om nån timme iväg och fira min sondotter som fyller 13 idag.

Ha en fin söndag alla.Glad

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 20

Nu har jag städat färdigt (till nästa gång). Huset nystädat och humöret på topp igen! Nu är jag nöjd med mej själv, och tänker bara lata mej resten av dagen…

Kramelikram