Veckans bästa kväll...
är här igen! Eller är det en kväll, som vilken kväll som helst?
En fredag kan betyda mycket för många. Ledighet, roliga händelser, mysiga stunder, lugn…Har ni några roliga planer för helgen?
Dela med Er…

Arbete….lördag+söndag+måndag-kväll…… 
Däremellan….återhämtning…..för att kroppen ska orka !!
Åhh, javisst är fredagen och fredagskvällen lite speciell
Yngste sonen har börjat efterhärma reklamen och säger att det är dags för fredagsmyyys…
Det innebär chips och TV-tittande …
Med ljus och kärlek... Tina
Eftersom jag jobbar skift och inom sjukvården så kan en tisdag likväl vara fredag eller lördag då man jobbar både helger och röda dagar. Så jag gillar alla mina lediga dagar vilket idag är just fredag 
Amor Vincit Omnia
Även om jag är sjukpensionär och har alla dagar och kvällar lediga i veckan så är ändå fredags kväll lite speciell. 
imorgon lördag ska denna marknadstokiga på sista stora marknaden för året, Höganäs markand. 
På söndag ska vi till Ränneslövs kyrka och lyssna på Sanna Nielsen, en av mina stora favoriter. Har en underbar röst.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Vad kul , vilken underbar helg du har framför dej…..AnnL 
En blandad kväll med tv, mannen och datorn sedan sova men inte för sent hoppas jag….
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Sisa.
Ja denna helg har vi kalas två stycken i gbg ett som vi redan har varit på o ett i morgon.
Men dit får jag åka själ för sambon skall åka till Tyskland i natt o Alex minsta sonen är med sin chäff på Mantorp som mekaniker.Det är rasse där denna helg.
Så i morgon åker jag på kalas till gbg igen.-Mycket godis denna helg.
Söndag är det Fosilerna.-Cool.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Natt Sisa-Gullet 
Så fint Jeremina…Sisa-Gullet…Tack…
#8 Godnatt goa Sisa. Sov gott o dröm sött .
Har också kollat på idol, ingen av mina favoriter åkte ut.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 11
Godnatt Ann, krama Silver…
Ingen av mina heller…