Har ingen fart idag
Varför har jag ingen fart idag. Blir stressad av det.. Tror jag drar till stan snart. Bilen skall efterbesiktigas och jag handla
Var rädda om varandra
Den ena dagen är inte lik den andra… Inget att stressa upp sej för!
Hoppas Du ändå får en fin dag, och Lycka till med besiktningen.
Kram från Sisa 
Det stämmer. och tack så mycket. och det kommer en dag imorron också. men man blir så arg på sig själv. Man vet att bara man sätter igång så är det snart gjort. Men latmasken sitter på muna axlar
Var rädda om varandra
Frustrerande…
Jag brukar säga till mej själv; Du har rätt att vara lat! Det jag inte gör precis nu, kan jag göra senare. Det drabbar ju bara mej själv, ingen annan! Det är bara jag själv, som har ansvar för vad jag gör, och inte gör…
Strunta i latmasken, Du mår säkert bättre då!
Sisa 
Känner igen den otåligheten.
För mig var det så att hjärnan protesterade mot stillheten inom mig som ville lämna svar.
Det är ju fredag Signemo. Lata dej utan att känna skuld!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inte jag heller, helt slut efter en tuff vecka och har nu jobb hela helgen framför mig…blääää…
Amor Vincit Omnia

Suck, jag är en hejjare på att tvinga mig själv att göra fast jag inte orkar… för jag blir så stressad av att ha saker ogjorda… dumt jag vet!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Kanske kan man skjuta upp saker på ett bra sätt. Tänka att då jag är på humör för detta jag ska göra, är det roligare och då går det kanske lite fortare… Jag undrar…
Sisa 
# 7 Jag är precis som du. Tvingar mig till att göra saker ibland fast jag egentligen varken har ork eller lust annars blir jag stressad. 
Visst är det dumt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jaa, ibland kanske man bara ska "tillåta" kroppen att ta det tempo som den visar…..
…..men det kräver insikt & övning 

#9 Ja det är nog dumt… men jag mår sämre av att få göra det senare så det är väl som att välja mellan två dumma saker 
#10 ja det är klokt… jag övar för fullt.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Igår tillät jag mig att bara vara på em. Åkte till stan gjorde det jag skulle strosa lite , satt och läste tidning när jag vänta på dottern.
Idag har jag fått lite gjort. SÅ där lagom iallafall
.
Man är ju dum som inte unnar sig att ha nån sån dag där man bara slappar.
Var rädda om varandra