Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 579 ggr
Cristine
0

God morgon yxskaft!

Här har jag gjort mig i ordning för att åka till stan med en väninna. Sitter och väntar och när hon inte dyker upp ringer jag till henne. " Ha ha ha..det är nästa tisdag" får jag veta. Så nu är det bara att byta kläder igen. Händer det dej också eller är jag ensam om det.SkämsTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hoppfull
0

Hahaha, jadå Cristine, så gör jag med… missade ungens skolläkartid i våras… det var pinsamt… Skäms

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

evrekaw
0

Tjoup… Nog händer det… Jag missade föräldrar kvarten med min ene son för någon vecka sedan…Skäms

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[GunillaF]
0

#0 Varsågod Cristine. Du får en sån här av mig! Flört

Cristine
0

Tack GunillaSkrattande men det hjälper inte för jag glömmer att titta i den.

Jag skriver upp i almenackan men tittar aldrig där heller, och matlistorna ligger alltid kvar på bordet när jag åker till affären.

Jag är hopplös!

chik
0

Cristine!!Nu när du var påklädd kunde du la tagit fluyget ner till mig……

Du!!!Lägg in det på mobilen om du har någon.Helt suveränt.Man sätter den bara på rigning så vet man..

Kan jag rekomendera…..För oss som inte har någon H…..O inte någon syn heller.

Sen har du ju Gunillas fina bok..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Cell Phone Smash  Tror du att jag är ett mobilfreak Chik? Jag är glad att jag kan ringa på den.

[Pirkkolino]
0

Nä nä Cristine du inte är ensam i den klubben. Kalender, minneslappar och till och med klockor, alltid har avskytt mig. Det betyder, att jag har fått leva efter min instinkt som en vovve. Hinner dit vad jag hinner, minns det vad jag minns osv. Tack för alla goa människor på jorden. Jag har ändå inte missat så mycket. Glad

solblomman47
0

Ja som du vet Cristine så är jag också glömsk det sista jag gjorde var att jag glömde att skatten på min mans företag skulle betalas.Kom på det en vecka för sent så det blir väl en massa extra pengar i straffavgift för skattekontoret bryr väl sig inte om att vi glömt.

I dag skulle vår soptunna tömmas den står kvar på baksidan och den förbaskade sopbilen kom tidigt idag annars brukar den komma sent på kvällen. Så nu får vi väl försöka  trycka ner de sopor som blir för sopbilen kommer inte föränn om två veckor.Flört

Värst var min man idag för han skulle prata med FK och när han kom fram kom han inte ihåg sina fyra sista siffror så han var tvungen att lägga på och ringa mig för att få reda på siffrorna innan han kunde ringa tillbaka till FK=).

zabelle
0

#0 Kan du ha fått en läng av ÅNK? Tyst

Zabelle   

spikes
0

9,tack för förklaringen zabelle nu vet jag att jag kan ÅNKA på hur mycket jag vill….om jag inte glömmer det medObestämdSkrattande

zabelle
0

#10 Då lovar jag att påminna dig. Om jag kommer ihåg det Tungan ute

Zabelle   

spikes
0

11;haha ja just detSkrattande

Cristine
0

ROTFLGuuu va skönt att jag inte är ensam om det! 

Branneli
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hrmmmm….mina tonårspojkar är vana att ha en mamma som komer ihåg ALLT.

Nu funkar det inte längre…värk & piller "tar bort" viss del av den förmågan……så nu gäller det att skriva i kalendern, som står i ett kokbok-ställ i köket !!

Ungarna är underbar…de skriver dit det mesta Glad….eller skickar sms till mej.

[Jeremina]
0

Skönt att höra att fler är tankspridda……Flört

[Asta]
0

I våras gick jag till frissan en dag i förväg. Det roliga var att hon kopplade inte heller att det var fel. Hon hade en lucka så hon klippte mig. Nästa dag undrade hon dock varför kunden inte kom. Och då kom hon på felet hon också. Så det var dubbla yxskaft det.

AnnL
0

För många år sedan åkte jag o graturlera en kompis som nolla en månad för tidigt. Gissa om hon stod som ett frågetecken när jag stod utanför dörren med blommor o present. O utanför stod ett ännu större när hon sa: Det är inte förrän nästa månad. Datumet var rätt men inte månaden.  Förvånad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hoppfull
0

Hahahaha, så många dråpliga historier, underbart!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0

Ha ha ha ..härligt.Skrattande

[Sisa]
0

Hur det kan bli…

Underhållande läsning… Tack…

Sisa

ina3
0

Åh..jag hade kunnat rada upp massor av såna här saker..jag är ju snudd på senil..å det blir inte bra när man försöker planera saker..man glömmer ju hälften och till slut stressar man som en skållad råtta..Tungan ute

Jag har i år införskaffat 3 st kalendrar..den ena efter den andra försvann..sen hittade jag dom efter ett röjande i garderober (väskor är förrädiska!!) så då började jag att skriva upp igen i vad jag trodde var den aktiva kalendern (dom andra 2 skulle jag inte använda…)..vilket visade sig att jag skrev i alla 3 för jag glömde ju av vilken kalender jag hade skrivit i sist..så det blev ju pannkaka av allt igen…ja herregud..SkrikandesSkrattande Bara att inse..kommer aldrig att bli en organisatör..!

~ Medarbetare på Tarot ~

[Jeremina]
0

För 10 år sen sa min väninna till mig: Åh, detta huvud för hon glömde så mycket. Nu är jag 50 som hon var då och nu först förstår jag vad hon menar! Tungan ute