Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 226 ggr
Mirjami-78
0

Om man hade vetat.....

Idag så träffade jag min store sons pappa. Det ar ca 5 år sedan sist. Fick även reda på att  medfödda stelheten som sonen har är från hans sida ut av släkten. Alla hans 5 barn har detta.

Tankarna åkte berg och dalbana runt i huvudet på mig. Tänk om jag hade vetat detta för drygt 10 år sedan då man verkligen stog där som ett stort frågetecke och visste inte vad det var med sonen eller hur livet skulle se ut för han. Nu har pappan ändå träffat oss några gånger under alla dessa år men aldrig berättade detta för mig…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Cristine
0

Jag måste då säga att du haft otur med dina män Pia. Om du vetat detta från allra första början så kanske något kunnat gjorts.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Branneli
0

Vilken tur att det går & räta ut frågetecknet nu. Så ni slipper jobba mot förutsättningarna Glad.

Mirjami-78
0

Det som jag känner är om jag hade vetat tidigare så hade jag och även läkarna inte behövt stå där som stora frågetecken när sonen föddes och inte kunde röra sig. Visst är det bättre att veta nu än aldrig och att jag ändå fick de svaret idag på denna frågan.

Sedan en positiv sak i dette hela är ändå att nu vet sonen att han är inte ensam med detta som han har utan att även hans pappa och systrar har samma sak.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool