I sista minuten...
Ja tack för dom fina orden.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag avskyr att vara ute i sista minuten….
Jag får nästan ångest om jag känner att tiden inte räcker till och kämpar för att få det gjort, det som ska göras.
Visst är det så, har varit en hejare av detta många gånger när det varit saker som ska göras som jag inte haft så stor lust/ork till… 
Med ljus och kärlek... Tina

Jag är som Gunilla #2 jag avskyr att vara ute i sista stund. Jag planerar så att jag slipper sådana saker.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja jag gör det mesta som är tråkig i sista minuten. För min del är kniven i ryggen nödvändig för att jag ska komma igång. Men då är jag å andra sidan mycket snabb och effektiv 

Jag planerar också, och är sällan ute i sista minuten. Det finns bara en sak jag alltid gör i sista minuten, betala räkningar!! Kanske vill jag behålla pengarna i det längsta…
Sisa 
Nej usch, jag planerar så jag slipper göra det i sista minuten.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jag drivs oftast av att vara ute i sista minuten när något ska göras, men har många gånger planerat i huvudet, så att det ändå fungerar. Känner mig sällan stressad av att ha det så. Däremot är jag oftast ute i tid till tåg och möten.
Jag avskyr också att komma eller göra något i sista minuten. Planerar alltid så jag är i god tid.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.