Var gör ni era matinköp?
Jag handlar mestadels på Willys…bra varor och priser. Har gjort jämförelser och kan konstatera att dom har lägre priser jämfört med andra butiker…på dom flesta varor.
I vilken livsmedelsbutk handlar ni helst?

Ica är det för vår del.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag handlar ofta på Willys och Netto.
Ibland Ica..men de är ju dyrare än de jag nämnde ovan.
Willys har stort sortiment och mycket billigt men prisvärt! ICA-Kvantum och en liten Koopra-butik! Koopra med K för de är en privat liten butik men har bl a Coopras varor!
Kan någon av sönerna skjutsa mej så handlar jag hälften på Willys och andra hälften på Lidl. Köttet och fisken köper jag på Ica här på byn i disken, där vet jag att det är färskt för dagen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mest blir det Ica Kvantum… Den ligger alldeles här intill så jag kan handla i omgångar eftersom jag bara har en brukbar arm att bära med.. Får jag nån gång tag på skjuts så blir det Willys i grannstaden…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Mestadels Willys.. Ica Supermarket ibland..
Där jag bor finns Hemköp och Prix, så för det mesta handlar jag där.
Åker jag till stan blir det ICA-MAXI, City-gross, WILLYS och Lidl.
Sisa 
Förut handlade vi alltid på ICA, men nu när vi bor närmast City-gross så blir det där. De har ett fantastiskt stor utbud och bra varor.
Med ljus och kärlek... Tina
Ica Maxi öppnar snart här i stan men jag vet inte hur dom ligger till prismässigt… Mycket större än Willys vad jag förstår.

Jag handlar både på willys, Lidl och Ica, kollar alltid in extrapriser och erbjudanden.
Frukt och grönt hos vår eminente torghandlare, alltid färska varor.
#9 Jag tror att ICA Maxi blir som jag upplevde Coop Forum när de kom till stan..jag trodde det skulle vara bättre och billigare än det visade sig vara! Vad tycker du Nickenikita?

Där jag bor finns det bara ICA, så det blir ju där inköpena görs.
Ja du Jeremina.. tror du har rätt.. Coop Forum är ju inte speciellt billiga..jämfört med Willys..
Här blir det för det mesta Willys, lidl och netto. Ibland ica maxi.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ska jag promenera blir det Ica här, åker jag med mamma kan det bli Ica Maxi, City Gross, Willys eller vad vi nu känner för.
Amor Vincit Omnia
Affären!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Mest Ica Maxi eftersom det är närmast. Men även Willys, Lidl och City Gross ibland om jag är i stan.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Det är skönt o ha olika matmarknader att välja på.. Jag har skitnära till både Ica o Willys.. City Gross tar ungefär 20 minuter att cykla till..
Ica Kvantum
/Maria
I Spanien köpte jag kött och korv uppe i bergen + ägg. Frukten köpte jag nere på marknaden.Färskare kunde det inte bli. Det saknar jag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är ICA-kund.
Vi har en lokal ICA där man kan köpa det mesta. Är det något de inte har tar de hem om man ber dem. Sedan har de mycket lokalproducerat. Exempelvis tar de nästan allt kött från vårt lokala slakteri.
När vi storhandlar basvaror åker vi till Coop Forum i Uppsala. Willys har vi handlat på någon gång, men jag gillar inte deras Eldorado-produkter, dålig smak och då spelar det lägre priset ingen roll.
Liedl skulle jag aldrig handla på. Deras personalpolitik är helt sjuk och tanken på att ta så mycket av produkterna så långt bort ifrån tycker jag känns snett.

Jag gillar vare sig Netto eller Lidl, gillar inte låg kvalitet även om de har vissa saker som är bra (som Nettos grönsaker).
Jag handlar inte heller Ica:s egna varor, det är den sämsta skit man kan hitta tycker vi. Snacka om att sälja dålig kvalitet bara för att folk är gnidna, man måste ändå handla mer eftersom maten är så kass!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vissa varor handlar vi på Lidl men vi veckohandlar på Coop. Ägg och grönsaker köper vi hos vår lokala grönskashandlare.
Zabelle

vi gör alla våra stora veckoinköp på Willys. sedan om det är något bara småsaker…de kan vi köpa i vilken närbutik som helst.
Jag försöker så gott det går att handla det som verkar svenskt - ha ha - blir säkert lurad
Handlar på ICA, Coop och Willys ibland…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet