Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 378 ggr
aggeelin
0

Mörkt.. igen - men inte i badrummet ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är mörkare på kvällarna nu… när jag cyklade hem från träningen ca lite över nio fick jag sätta på cykellyset… hemma har jag kopplat in timer på smålampor så att det blir mysigt och så att det lyser upp, för nu är det mörkt på kvällen. Det ser så härligt ut när det lyser i fönstet men jag väntar gärna lite längre - det får gärna vara ljust ett tag till. '

Sen tycker jag faktist om mörkret, när det blir mer etablerat… det är bara så det är och det blir trevligare med lampor och många tända ljus…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Jeremina]
0

Jag gillar fönsterlampor och tända ljus jag med. Kom bara ihåg att släcka dem…..Flört

Maria
0

Visst är hösten underbar med sitt mörker.

/Maria

aggeelin
0

Ja tända ljus är härligt men kan bli farligt. Jag har köpt lyktor som kan hänga i fönstret och lysa, det är fint men får inte glömmas de heller…

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja visst är det härligt med mörker och många ljus, jag har ett fönster som jag brukar ha många ljus i till glädje för grannarna som tycker det ser mysig ut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[mia-38]
0

Ja älskar hösten.
Man kan tända många ljus, Man kan vara inne och mysa utan att ha dåligt samvete för att man inte är ute.
Så jag gillar mörker. Skrattande

aggeelin
0

Jag har köpt ljus och en vacker skål … det är alltid roligt at köpa ljus..

Hoppfull
0

I vanliga fall brukar jag tycka att det är sååå skönt när hösten kommer och bryter sommarens intensitet. Jag älskar att få kura ihop mig vid tända ljus och bara mysa. Men i år är jag inte riktigt färdig med sommaren av någon anledning så jag tycker att det är jobbigt att det blir mörkt Gråter

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

tilja65
0

Jag håller verkligen med #7, jag kunde ha skrivit det själv Skrattande Trots en lång och fin sommar, så kan jag känna att den får fortsätta precis som nu ett bra tag till…

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Hoppfull
0

Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

aggeelin
0

Vi har suttit ute ikväll och njutit av den varma kvällen och visst vill jag ha mer sånt, mer värme och ljus Skrattande