Sjukanmält men frisk
Har du nån gång sjukanmält dej till jobbet fastän du vart frisk?

Nix pix! Tycker inte att man gör så.
Men till skolan när jag gick på gymnasiet.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Nä aldrig, men jag hade ganska många jobbarkompisar som kunde "fira" en dag mitt i veckan bara så där.
Jag har gjort det nån gång om jag ska vara ärlig. På ett jobb som jag avskydde som pesten.
Men jag mådde verkligen inte bättre av att göra så.
Knappt jag är hemma nu ens när jag verkligen ÄR sjuk.
Japp, en gång. Hade varit på en fest & fått en smula för mycket vin och kräktes hela dagen efter så det blev inget jobb då. Dålig var jag ju förvisso men inte av rätt anledning. Men jobbade måååånga dubbla pass det året sedan för jag fick så dåligt samvete.
Amor Vincit Omnia
Nää, aldrig.
Men jag har däremot lärt mig att om jag blir sjuk under semestern så sjukskriver jag mig. Det gjorde jag inte när jag var yngre.
Jag är sällan sjuk som tur är!!
Jag aldrig gjorde så. Jag gjorde tvärtom, var i jobbet, trots att jag var riktigt sjuk många gånger.
Det hände nog några gånger när jag var ung på 80-talet!
samma här
Nej, aldrig…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Nej, aldrig! Oftast arbetar jag även när jag borde stanna hemma. Stortrivs…
Med ljus och kärlek... Tina
I mitt jobb gick det absolut inte att vara ifrån. I så fall skulle det vara brutet ben.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Nej aldrig, då skulle den jag jobbade med fått göra mitt också, hade tiilräckligt dåligt samvete för att jag en par gånger i månaden fick stanna hemma pga svår migrän.

ja, då man var ung! precis som det blivit sagt av andra här oxå, under 80-talet…o det var i Finland. då hände det allt emellan, att man tog sig någon extra ledighet, då det kändes för tungt!… men sedan dess har jag skött dom jobb jag haft. har trivts väldigt bra med dom jag haft oxå!! både med jobbet o med arbetskompisar. inte ens då värk o elände började "spöka", var jag hemma! det tog faktiskt länge innan jag till sist sjukskrev mig för detta. men det var kanske dumt!? för amn har envistas o gått med värk o problem så länge innan man sökt hjälp…
Aldrig.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.