Mina fel.
Jag gillar de fel jag har gjort därför att jag vill inte vara utan den härliga friheten att kunna göra misstag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Håller med,
ALLA människor gör fel ibland, och ALLA
har rätt till det.
Sisa.
Så länge misstagen inte drabbar någon annan på ett förödande sätt eller är fatala så håller jag med.
Alla gör mistag i livet……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Vi satt och berättade om våra misstag en morgonfika på jobbet… jag berättade om när jag av någon anledning ställde ett glas juice på kanten till handfatet när jag satt på toaletten… 
och tippade ner det i tidningskorgen som står mellan handfat och toalett… så roligt det är efteråt att ha gjort konstiga saker, för vad skulle jag med juicen där?
Någon berättade om att hon gick för att hämta tidningen (i dörren) tidnignen hade ramlat ner på golvet och hon böjer sig ner för att ta den - med filpaketet i ena handen och "där stod mina vinterstövlar" ha ha ni förstår resten… och vad skulle hon med filen där… 
Roliga misstag att skratta åt efteråt… det kan jag bjuda på
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Precis.Mina mistag har lärt mig något.
O o läsa om andras ger mig ett gott Skratt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Visst finns det roliga misstag och jag håller med Chik.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nä jag gillar inte mina fel, däremot vill jag lära mig utav mina misstag..
Jag har klantat/klantar mig och gjort/gör så många fel..att jag har tappat räckningen för länge sen…
Ingen är felfri och tur är väl det….
Roliga misstag är som glada överraskningar. 
Jag skulle duka fram frukost en morgon, men glömde ta fram plastförpackningen med prickekorv. Jag reste mig för att hämta det och precis när jag tagit ut paketet ur kylen ringde telefonen, så jag skulle liksom kasta förpackningen på bordet samtidigt som jag rörde mig i riktning mot telefonen.
Ett finger fastnade i klistret på den halvt upprullade etiketten så att förpackningen satt fast i handen men korvskivorna fortsatte ut, sex-sju stycken for ut i solfjäderform och fastnade på skåpdörren, kökslampan och köksfönstret. Ungarna hade kul i en halvtimme åt det hela.
#11 Det kan jag se framför mig och jag förstår att dina barn skrattade länge…..
#11 ha ha ha… tänk så roligt vi kan ha det 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kan någon av er som har möjligheten vara snäll och plocka bort min dubbelpost. Ibland är det så segt att det inte går att posta, ibland blir det dubbelt.