Jag har blivit magiker.
När barn kommer hit brukar jag lägga mina älsklingsglasögon på en hylla långt upp. När jag skulle ta ned dem så tappade jag taget så jag stod och jonglerade med dem i luften. Plötsligt bara försvann de och jag kunde inte höra att de föll någonstans. Jag tittade i dekollaget men hittade inget, tittade också igenom möblerna som stod i närheten utan att hitta dem så till slut gav jag uppoch har fått använda andra hela morgonen. Så fick jag besök och gick in i köket för att koka kaffe. Besökaren undrade om jag gick omkring med något nytt mode, men jag svarade att kläderna var gammla. Nej han menade att bära glasögonen på ryggen. de hade fastnat i koftan och jag kände ingenting.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hahaha
Ja så kan det gå!
Ha ha ha - alltid kan man göra någon glad 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det var väl duktigt?
Ha ha ha …….då blev du väl snopen Cristine? Apropå klyftan vi har….brukar du också få en massa hårdbröd eller smulor överhuvudtaget som samlas där? Jag tycker det är pinsamt om jag är borta och ska prova att rensa bort smulorna….
Haha, du är tokig.
Var rädda om varandra

Haha,det var tokigt cristine
Det där med smulorna känner jag igen,man kanske ska använda haklapp 
#4 Jag hade gått länge med dem på ryggen, visst var det snopet!
jag har ofta urringat så det är dit allt brukar trilla, som du och skrult säger, så jag brukar gå en sväng och försiktigt skaka på nederkanten av behån så det trillar ner i byxorna i stället. Det är inte bekvämare att ha smulorna där men förhoppningsvis så försvinner de ner genom ett ben. Finns det musik så kan man ju vifta på baken lite i takt med den.
#5 Jag veeet Signemo. Tack vare det kan jag själv skratta åt eländet.
Tack för en underbar historia! Nu kommer jag att somna med ett stort skratt! 
#8 Härligt att jag gjort dig glad.
Det var kul att läsa Cristine, att du blev magiker. 
För några år sedan letade jag flera timmar efter mina läsglasögon innan min son sa.."Mamma gå framför spegel, då ser du de". Jag såg, de var ovanpå mitt huvudet.