God morgon 21/8
Hej!
Vaknade tidigt i morse och solen skiner så fint och allt känns så bra, som vanligt. En helg i stugan väntar plus att den goda surströmmingen ska ätas i kväll tillsammans med vår egen odlade Potatis. På grund av all torka i början av sommaren så är den inte så stor men god
Trevlig helg från Spanaren
God morgon Spanaren och alla LK.are. Vilken härlig bild, jag hoppas ni får det trevligt i stugan. Själv ska jag äta kräftor igen(luktar gott med dillen) denna gång med grannarna. Vädret är toppen.
Ha en underbar helg!![]()
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack det samma underbara Cris och så kul att alla delikatesser avnjuts i våran egen smak :-)
God Fredagsmorgon.
Solen skiner och det är sista dagen på den här arbetsveckan.
Jag hoppas att ni har det lika bra som jag har!
Trevlig fortsättning på dan!

Åh … fredag! Idag var det segt på morgonen att komma ur sängen. Vi hade råkat vädra hela natten (altandörren helt öppen) så det var kallt och friskt inne
.
Nu till jobbet, igår körde det ihop sig… usch - nu ska det lösas.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron på er
Här har det vackra vädret ersatts av regn
men det gör inget för jag behöver städa och tvätta i dag
.
Mmm kräftor låter gott
surströmming har jag aldrig smakat
.
ha en härlig fredag alla
God morgon!
Solen skiner. men regn är väntat, så det blir snabbt ut i skogen innan det är för sent.
Vi har ju långhelg varje helg numera, eftersom gubben inte får jobba på fredagar - men vi försöker att untyttja tiden till nåt vettigt.
Om det verkligen blir nåt vettigt idag återstår att se 
ha en härlig dag alla!
Kommer in och önskar alla LK:are en trevlig fredag! I dag tar jag det lugnt och bara pysslar lite, vad jag vet än så länge;)
God För middag på er.
Spanan.. Potatis låter himla gott.-Rutten fisk-URK---
O så Cristine som vräker sig med små röda djur.-Mums---Som bör fångas i bur---Nu fick jag till det!!
Jag önskar er alla en bra dag..O tag vara på er.
jag får la kantra med mina blåbär o kantareller.
Lena.P är jag i verkliga livet.
*Ssss*
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomiddag alla goa vänner här.
Här hos mig är det uppehåll. Men klibbigt väder. Helt vindstilla
Har öppnat fänster o dörrar, tycker det är friskt när man tvättat golv. men det enda som händer är att jag känner för att gå i bikini. Kläderna klibbar på kroppen.
Funderar lite på vad jag skall göra för gott till ikväll. Men det löser väl sig.
Ha det så gott
Var rädda om varandra
Gomiddag alla!
Idag är det ganska grått i södra Halland. Klibbig värme. Det måste vara vädret för jag är så trött så trött idag. Känns som jag inte vaknar över huvudtaget. 
Ska frysa in lite persilja och åka o handla, laga lite mat det är vad jag ska göra idag.
Imorgon lördag ska jag åka till en väninna, vi ska gå på Perstorpskarnevalen på kvällen. Ska stanna över där tills pä söndag. Ska bli skoj. 
Ha en härlig fredag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Åhh nu är det helg!
Har varit hemma från jobbet ca en halvtimme och snart är det dags för duschen. Vi ska ut och äta på en restaurang som heter Amuse - visst låter det trevligt 
Åhh nu är det helg!
Har varit hemma från jobbet ca en halvtimme och snart är det dags för duschen. Vi ska ut och äta på en restaurang som heter Amuse - visst låter det trevligt 
God natt chick - ses i morgon! 
Jo tack chik, trevligt var det
godnatt på dig och hoppas att du hittar något bättre än elementet… hi hi en riktig sötning det där …