Pojken som levde förut.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hans tidigare liv.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
ja men detta kan man väl nästan säga är bevisat..Hur många är det inte som kan berätta under hupnos om mäniskor o saker som tar årtal att leta fram.Allts inget som man har läste innan.Jag tror helt o fult på att vi lever fler liv…O vissa saker har vi med oss som boppar upp o vi inte ricktit förstår.
"Vad vore livet annas" O ban kan inte berätta något om dom inte har varit med om det……..
Det är som deras låtsaskompisar.-Dom fins.inte för oss men för barna.
Det är som gamlingar som har blivit Dementa-Ord på en såkallad sjukdomsbild.
Vad är det som bevisar att dom inte håller på o förbereda sig till att gå över????
Bra vidio..Tack….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Skillnaden med denna video och hypnos är att här bevisas allt. Han får åka till den familj som var hans och se allt det han berättat om.
Ja presis Cristine.
Kan man bevisa det bätre???
Vad coolt… och det far mig faktiskt att komma ihag en sak, att jag brukade saga att jag kom ihag saker jag inte upplevt till min mamma nar jag va liten.
Inget jag minns nu dock, kanske far fraga henne.

Det ska börja en ny serie på TV4 fakta. Den börjar imorgon den 28:e och ska handla om barn med övernaturliga förmågor. Tips till er som är intresserade

Mitt barnbarn sa till sin farfar när hon var ca tre.
Hans namn och min älskade son. var kommer ett sådant uttalande från på ett sådant litet barn? Jag blev ganska piggig när hon sa det
free!!Vad bra att du sade det om tv 4 fakt.
ja vist kan det komma ord ur munarna på barn som man vet att dom aldrig har hört….Intresant…..

Den filmen ska jag se lite senare Cristine…verkar intressant! 
#5… Ja just det!…
för påminnelsen! 

Jag har stulit informationen om programet i tv4 fakta på ÖN, tror jag. (Säg det inte till någon).

#9… *fniss* Ska inte säga det till någon!!! Jag lovar!!! 

(#10 tack. bra:O))
<3

#11… *viskar tyst* såg det börjar kl 19.05! "Barn med sjätte sinne" heter programmet.
De e la fult o viska…Hi.hi.hi.haaaaa

#13… Nej då Chik… det är bara en gammal skröna för folk e så nyfikna på vad folk viskar om! 

#13 Vi viskade ju så du också skulle höra vännen.
Men jag har fått mitt straff någon har tagit mina smileysar.
:O)
PIRKKOLINO ge tillbaks
Playa..vad bra.Jag bidde äna lite rädd där att ni gjorde något som vi inte får..
Jasso!!Är det pirko nu igen…Mina är också borta..Fy på sig!!
Tack Pirko..
Vilken upplevelse! Tänker mig in i samma situation, att jag stiger in i det hemmet jag hade förra livet och får se mina föräldrar på bild! Wow:)
Det är underbara tider nu då så speciella barn kommer med minnen helt intakta från andra tider och t.om världar! Och föräldrar som stöttar dem i det här.
#2 har du sett fortsättningen? Var har du httat den? Jättespännande…
/Maria

#18… Jag hitta lite flera "avsnitt" (högst upp på sidan och 5 st, från höger till vänster) Till sidan
OK, tack…
/Maria
#15 Free #16 Chik
Hahaa nu var jag helt oskyldig. Öppnade tråden första gången nu och såg att jag har varit smileys tjuv igen…utan att veta om det. Nu kom det fram, skurk en gång, skurk på varje gång……
Men ni ska vänta bara….
Vad gäller tråden. Själavandring/reinkarnation är solklar sak för mig. Jag har egna upplevelser vilka har övertygat mig om saken.

#21 Mina är fortfarande borta och du har många ser jag. :O(
Själv är jag ganska säker på att jag levt förut
#19 Tack för hjälpen Playja:=))

#23.. Det var så lite så.. e bara kul att kunna hjälpa till. 
Nu ska jag göra en spel lista och kolla alla avsnitten.. bäst att passa på då datorn e lite snäll med mig! 
#22 Såklart att jag har ..samlat..lite extra smaileysar….

och också levt tidigare liv ….jätte många dessutom….