Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 317 ggr
Cristine
0

Njuta av livet!

Den ultimata intelligensen är inte att vara logisk, att lösa matematiska problem eller vara allmänbildad, det är nog att kunna förstå sej på livet och kunna njuta av det

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Att inte alltid förstå och bara njuta av de överaskningar livet har att erbjuda är också en tjusning

Zabelle   

fibro
0

Förvånad Då är jag INTE ultimat intelligent … jag förtår mig inte alls på livet ibland och njuter definitivt inte alltid av det Obestämd

zabelle
0

#2 Det kanske är så att livet ibland är tufft och tråkigt bara för att man ska uppskatta och njuta så mycket mer när det är bra?

Zabelle   

[Pirkkolino]
0

Intelligent eller ej, men jag alltid har varit, livsnjutare. Strävar efter stunder som gömmer i sig njutning på olika slag..och tro eller ej, men jag hittar de..Tungan uteSkrattande

[GunillaF]
0

Jaa…vi borde ge oss tid att njuta lite mer…även i den "grå" vardagen!Flört

fibro
0

…jaa-a, så är det nog Skrattande

Cristine
0

Jag njuter bara av att vakna upp till en ny spännande dag, att öppna dörren och se alla blommor i trädgården lysa mot mig, att se grannarna promenera förbi och vinka, att höra av barn släkt och vänner på mobilen, att kunna ta 4-hjulingen och sticka ner till stranden………

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

penke
0

¿ menar du inte skillnaden mellan
att vara klok

och att vara Vis. (?)

penke

hmm,det vore kanske ämne för en egen tråd,lära sig skillnaden på klokskap o vishet,vilka/et som är vad..och varför ? :- )

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Livet är en resa.

Som man gör själv o som blir till vad man gör den till.

Detta citat är tungt,men ändå lite tänkvärt.."Så ta det för vad det är.

Lena.P är jag i verkliga livet.