Har du självkontroll...
eller vägleds du av impulser.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag skulle säga att jag har en kombination av detta.
Jag kan agera utifrån en impuls men ändå ha viss självkontroll under vägen.
Jag är likadan
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hmm.. Vet inte riktigt.. Jag kan va impulsiv, men är nog både och tror jag..
Jag tror att jag har en kombination av båda. Kan fundera över vad jag göra och sen när jag gör det kan det se ut som en impuls för andra - men det har grott i mig…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ja jag är också en blandning. Ibland beslutar jag mig super snabbt och i visa saker är jag jätte seg.
Jag har en viss kontroll själv över min Jante-gumma…
egentligen borde jag skriva att jag (oxå) är ganska balanserad,men det tror jag inte vore riktigt sant…jag släpper gärna fram min impuls/känsla,(oftast) när det är ..rätt läge.
penke

Jag har båda fötterna på jorden och huvudet i det blå, ha..ha
Jag är lugn och eftertänksam men kan ibland göra något helt oväntat som får min omgivning att höja på ögonbrynen 
Jag aldrig har träffat person som har så många smeknamn vad jag har. De har följd mig sedan från barnsben. Och alla beskriver min personlighet. Min omgivning har gjort lätt för sig. Det behövs bara plocka fram ett namn i taget. Det är jag ändå på varje gång. Listan är lång, jag skulle kunna skriva hela tråd av de. Två av listan är…snigel och kvicksilver. De namnet behöver väl inte mera presentation. 
#8 Kärt barn har många namn ;-)
Jag tror att den här frågan är svår att besvara för att det finns så många egenheter som spelar in.
Om man ger varje enskilt karaktärsdrag en siffra och så skriver man sin egen personliga karaktärslottorad. Det blir ett oändligt antal kombinationer, för alla människor får nog sin egen alldeles unika lottorad.
#9 Tack Soffe..du använde min fosterpappas ord. Så sa han också när alla i omgivningen gav ny smeknamn åt mig. 
#11 Varsågod :-)
I vissa situationer har jag full koll (på mig själv) och i andra så tappar jag helt fotfästet. Det beror alldeles på vad det handlar om…
/Maria
Nästan alltid så sitter rötterna kraftigt förankrade i jorden, sällan något rubbar mig. Men nog finns det tillfällen när pilot huvudet fått styra, men då är man ej i sina sinnens fulla bruk
#15 Sant….är man inte i sina sinnens fulla bruk så blir det som det blir….men det kan ju också vara bra! 
Jag är född i tvillingarnas tecken och är en typisk tivlling…. så ibland är jag förståndig, lugn och sansad… men lika ofta impulsiv. Lite berg och dalbana… Men jag är nästan alltid glad 
Zabelle